نمایش ضعیف رضاییان در بازی یک‌طرفه



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم ملی
اگر رامین رضاییان در برد پرگل تیم ملی مقابل کامبوج سهم چشمگیری داشت هیچ کس به غیبت وریا غفوری که در آخرین لیست تیم ملی قرار نگرفت، خرده نمی‌گرفت اما نمایش ضعیف رامین رضاییان در ترکیب تیم ملی آن هم در یک بازی سطح پایین جای خالی مدافع راست و کاپیتان استقلال در تیم ملی را بیش از پیش ملموس جلوه داد.

به گزارش روزنامه ایران ورزشی ؛رامین رضاییان در یک‌طرفه‌ترین بازی 10 سال اخیر فوتبال ایران نه پاس گلی داد و نه گلی به ثمر رساند و در جریان بازی دائم با دیگر بازیکنان در بحث و جدل بود. رضاییان یک بار در نیمه اول بر سر زدن توپ با علیرضا بیرانوند بحث کوتاهی داشت و در نیمه دوم هم به دفعات با محبی، بازیکن تازه دعوت شده به تیم ملی مجادله کرد.

 

این رفتار در دیداری که هیچ تنشی به همراه نداشت بار دیگر نشان داد رضاییان ظرفیت بر هم ریختن جو بازی را در بازی‌های سخت‌تر و دشوار‌تر آتی دارد.

رضاییان در سال‌های اخیر به لطف دوری از فوتبال ایران همواره از امتیاز دعوت شدن به تیم ملی بهره‌مند بوده در حالی که هیچ گاه او را در قامت بازیکنی کلیدی و تاثیرگذار در اجرای تاکتیک‌های تیم ملی ندیده‌ایم. رامین در تازه‌ترین نمایش خود نیز در قامت بازیکنی معمولی جلوه کرد که بود و نبودش در ترکیب تیم ملی چندان به چشم نمی‌آمد.

 

تردیدی نیست ادامه این روند مارک ویلموتس را که تنها براساس سبقه اقدام به دعوت از این بازیکن کرده روی دیگر بازیکنان متمرکز خواهد کرد و هیچ بعید نیست اگر مسائل غیرفنی درمیان نباشد، وریا دوباره به تیم ملی فراخوانده شود. شاید وریا مانند فصل قبل در استقلال ندرخشد که بخش اعظمی از این افت ناشی از عیار مجموعه استقلال در فصل جاری است اما آنقدر هم ناامید کننده و ضعیف نبود که شایسته حذف از لیست تیم ملی باشد یا نتواند مقابل کامبوج و بحرین به میدان برود.

 

رضاییان در جام جهانی 2018 هم نمایش اقتداربرانگیزی در ترکیب تیم ملی نداشت و حتی با برخی اشتباه‌ها زمینه‌ساز گل‌های حریف هم شد و در ترکیب تیم الشحانیه هم مهره آنچنان کلیدی و تاثیرگذاری نیست. رضاییان حتی ابتدای فصل تا آستانه بازگشت به لیگ برتر قرار گرفت اما مسئولان باشگاه قطری با ارفاق قراردادش را برای یک سال دیگر تمدید کردند و بعید است اگر همین رویه ادامه داشته باشد، رامین را برای فصل آتی در لیگ ستارگان ببینیم.

البته سیر نزولی رضاییان از زمانی شروع شد که نتوانست در فوتبال بلژیک دوام بیاورد و بعد از نیمکت‌نشینی‌های پی‌درپی ناچار به ترک فوتبال این کشور شد.

 

به هر حال ماجرای امروز رامین رضاییان که در یک‌طرفه‌ترین بازی تاریخ تیم ملی هیچ کار مثبتی در راستای موقعیت‌سازی یا گلزنی انجام نمی‌دهد مطلبی است که از سرمربی تیم ملی توقع داشته باشیم در بازی‌های آتی روی دعوت از گزینه‌های این پست تجدید نظر کند و بازیکنانی را به تیمش فرا بخواند که قدر بازی در تیم ملی را بدانند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------