توضیح قائدی درباره غیبت در اردوی قطر تیم ملی امید



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , قائدی
هافبک تیم فوتبال امید که به دلیل مصدومیت اردوی قطر را از دست داده گفت: به آقای استیلی و شاهرودی گفتم اگر بخواهید با مصدومیت هم برای تیم بازی می‌کنم.

 به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، مهدی قائدی که پیش از اردوی قطر به دلیل مصدومیت از فهرست تیم امید خارج شد در این خصوص گفت: تقریبا دو ماه است که از ناحیه مچ مصدومیت دارم که البته در چند مقطع بهتر شد و توانستم بازی کنم. متاسفانه در تمرین آخر تیم امید باز هم درد داشتم، البته به آقای استیلی و شاهرودی گفتم شما بخواهید و دستور بدهید با مصدومیت و درد هم بازی می‌کنم چون بازی برای تبم کشورم باعث افتخار است اما پزشکان تیم توصیه کردند استراحت کنم که مصدومیتم بدتر نشود. آقای استیلی هم گفت: شرایط تو برای ما مهم است و نمی‌خواهیم این مصدومیت بدتر شود، بهتر است بعد از بهبود کامل به تیم ملحق بشوی چون ما روی تو حساب کرده‌ایم.

 

بازیکن تیم امید در پایان گفت: دلم با تیم است و امیدوارم بچه‌ها مقابل استرالیا بهترین عملکرد خودشان را داشته باشند. این بازی را به دلیل مصدومیت از دست دادم اما ان‌شاءالله با رفع کامل مصدومیت و با تشخیص سرمربی اردوهای بعدی در خدمت تیم هستم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------