سلطانی‌فر: امکانات حضور بانوان تماشاگر فوتبال در ۱۰ استادیوم کشور فراهم است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,وزیر ورزش و جوانان
وزیر ورزش و جوانان گفت: با رعایت حدود فرهنگی و شرعی، آمادگی و امکانات پذیرایی از خانم های تماشاگر فوتبال در ١٠ استادیوم کشور فراهم است.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در بخشی از مستند جوابیه دولت به برنامه‌های صدا و سیما در خصوص حضور زنان تماشاگر در استادیوم های فوتبال گفت: همین الان و حتی اعلام کنند فردا صبح تصمیم دارند شش گروه مختلف در یک استادیوم از شش معبر ورودی وارد شوند و در شش جایگاه جداگانه با سرویس و خدمات جداگانه بنشینند، ما بدون مشکل ساماندهی می کنیم.

 

وی تصریح کرد: این امکانات در گذشته هم فراهم بوده و ما از بازی ایران و بولیوی ( یک سال و نیم قبل) هیچ مشکلی نداشتیم و حتی از قبل سال ١٣٩٧ هم این امکانات آماده بود .

 

وزیر ورزش و جوانان امکانات استادیوم های فوتبال در کشور را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: ما در همه استادیوم های بزرگمان؛ استادیوم آزادی ، استادیوم نقش جهان اصفهان، یادگار امام تبریز ، ثامن مشهد، امام رضای مشهد ، غدیر اهواز ، پارس شیراز و بقیه استادیوم های ١٥ هزار نفری که ساختیم، امکان اینکه پذیرای خانم های تماشاگر همین فردا صبح در ١٠ استادیوم هم باشیم، فراهم است و با رعایت حدود و مسائل شرعی و فرهنگی به راحتی می توانیم ورودی جدا، گیت های جدا، معبر جدا، سرویس بهداشتی جدا و خدمات جدا را برای بانوان فراهم کنیم و هیچ مشکلی وجود ندارد.

 

سلطانی‌فر در پایان به برگزاری لیگ ملتهای والیبال در اردبیل و ارومیه اشاره کرد و افزود: در بازی های لیگ ملت های والیبال که دو هفته در اردبیل و ارومیه میزبان بودیم ؛ در اردبیل از نماینده معظم ولی فقیه و امام جمعه استان دعوت کردم در اولین بازی ایران با پرتغال تشریف بیاورند. آن روز از شش هزار جمعیت حاضر در سالن ، ١٥٠٠ نفر خانم ها بودند که حدود یک چهارم را شامل می شد ؛ حدود یک ساعتی که از بازی گذشت حاج آقا عاملی به من گفتند؛ این خانم ها آمدند چه مشکلی بوجود آمد؟ گفتم حاج آقا ما هم همه حرفمان همین است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------