کولاکوویچ: لهستان بهترین تیم جهان است/معروف: باید این مسابقات را فراموش کنیم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: با وجود اینکه لهستان مدال نقره را به دست آورد، اما به نظر من بهترین تیم جهان است. 

 به گزارش فارس، ایگور کولاکوویچ پس از شکست ۳ بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان اظهار داشت: ابتدا باید به تیم لهستان بابت این پیروزی و کسب مدال نقره جام‌جهانی تبریک بگویم. در بازی امروز می‌توانستیم نکات زیادی بیاموزیم، چون مقابل یکی از بهترین تیم‌ها بازی کردیم. 

 

وی ادامه داد: با وجود اینکه در این دوره مدال نقره کسب کردند، اما باز هم شاید بتوان آنها را بهترین تیم جهان دانست. در برخی لحظات بازی تحت تاثیر لهستان قرار گرفتیم. بعد از یک دوره مسابقات طولانی خسته شده بودیم.

 

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: برخی بازیکنان جوان هم بسیار خسته هستند و همین موجب شد تا در این دوره جایگاه بالایی کسب نکنیم. امروز این فرصت را داشتیم که مقابل بهترین تیم جهان بازی کنیم.

 

کولاکوویچ ادامه داد: بازیکنانم نتوانستند انرژی خود را تا آخر حفظ کنند؛ البته این موضوع را درک می‌کنم، چراکه برخی از آنها مصدوم هستند، برخی دیگر تجربه زیادی ندارند و برخی از آنها هم آمادگی حضور در این مسابقات را نداشتند. به هر حال فکر می‌کنم بازی مهمی بود، چراکه لهستان توانست مدال نقره مسابقات را کسب کند.

 

معروف: باید این مسابقات را فراموش کنیم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: باید جام‌جهانی را فراموش کنیم و به فکر انتخابی المپیک باشیم.

 

 سعید معروف پس از شکست ۳ بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان در جام‌جهانی ۲۰۱۹ اظهار داشت: فکر می‌کنم امروز نتوانستیم بهترین عملکرد خود را نشان دهیم. ما تابستان طولانی را پست سر گذاشتیم، اما نتوانستیم این فصل را به خوبی تمام کنیم.

 

وی ادامه داد: سه ماه دیگر باید برای بازی‌های انتخابی المپیک حضور پیدا کنیم. بنابراین باید جام‌جهانی را فراموش کنیم و به آینده فکر کنیم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------