شجاع: در خانه هستم، این بخشش به چه دردم می‌خورد؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , پرسپولیس
مدافع پرسپولیس ساعاتی پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان با حکم بخشش مواجه شد که البته آن را بی اثر می‌داند.

به گزارش ایلنا، شجاع خلیل زاده که بعد از اتفاقات دربی با رای کمیته انضباطی محرومیت دو جلسه‌ای را متحمل شد، در آستانه دیدار با پیکان با رای کمیته استیناف یک جلسه از آن بخشیده شد تا قادر به حضور در این دیدار باشد. مدافع پرسپولیس اما با تشکر از کمیته استیناف بابت رای عادلانه‌اش، مدعی است اعلام این بخشش در شرایط کنونی دردی از او دوا نخواهد کرد چرا که تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشته که مانع از حضورش در این بازی خواهد شد.

 

خلیل زاده در این رابطه به خبرنگار ما می‌گوید: ابتدا جا دارد از کمیته استیناف بابت بررسی این پرونده و بخششی که لحاظ کردند تشکر کنم. بی گناهی من با این رای ثابت شد و واقعا هم من در دربی کاری نکردم که مستحق محرومیت دو جلسه‌ای باشم و می‌توانم بگویم واقعا آرام‌ترین بازیکن دربی بودم. در آن بازی اتفاقا من همه را جدا می‌کردم تا اتفاقی رخ ندهد و نمی‌دانم چرا کمیته انضباطی مرا محروم کرد. با این حال بار دیگر از کمیته استیناف تشکر می‌کنم.

 

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: من در این فصل آرام‌تر شده‌ام و تلاش می‌کنم درگیری نداشته باشم. حتی در مصاحبه‌هایم هم تلاش می‌کنم تا باعث آزردگی کسی نشوم و از این مساله که چرا محرومم کردم قانع نشده‌ام.

 

مدافع پرسپولیس در ادامه درباره احتمال حضورش در ترکیب پرسپولیس برابر پیکان گفت: همانطور که گفتم از کمیته استیناف بابت بخشش محرومیت تشکر می‌کنم اما این بخشش الان و در فاصله ساعاتی به بازی به چه دردم می‌خورد؟ من دیروز تمرین سنگین داشتم.

 

امروز صبح هم با مربی بدنساز تمرین فشرده و سنگینی داشتم و نمی‌توانم بازی کنم. ترکیب تیم و تاکتیک تیم هم توسط سرمربی دو روز قبل از بازی مشخص می‌شود و مطمئنا با این شرایط قادر به حضور در این بازی نیستم و الان هم در خانه هستم. برای تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در بازی‌ امروز که بدون حضور هواداران عزیزمان که آنها هم گناهی ندارند، به نتیجه مناسبی برسیم و با پیروزی در این بازی به رده بالای جدول صعود کنیم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------