سرمربی آژاکس: شایعه حضورم در بایرن مونیخ را رد نمی کنم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
اریک تن هاگ، سرمربی هلندی آژاکس، شایعه حضورش روی نیمکت بایرن مونیخ را رد نکرد.   

به گزارش  ورزش سه ، اریک تن هاگ، سرمربی حال حاضر آژاکس، بین سال های 2013 تا 2015 در تیم بایرن مونیخ فعالیت می کرد. او در آن زمان سرمربی تیم دوم بایرن مونیخ بود و زیر نظر پپ گواردیولا کار می کرد.

 

تن هاگ که دو سال پیش هدایت آژاکس را بر عهده گرفت، در طول مدت حضورش در این تیم تا کنون عملکرد فوق العاده ای داشته است. آژاکس فصل گذشته موفق شد تحت هدایت تن هاگ به جمع چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند. آن ها همچنین در لیگ هلند و جام حذفی این کشور نیز به قهرمانی رسیدند.

 

تن هاگ پس از درخشش روی نیمکت آژاکس تیم های زیادی را خواهان خود می دید. در تابستان نیز شایعات زیادی پیرامون حضور این سرمربی هلندی روی نیمکت بارسلونا به گوش رسید اما در نهایت این اتفاق رنگ واقعیت به خود نگرفت و تن هاگ در آژاکس ماندگار شد.

 

در همین رابطه حالا و پس از نتایج ضعیف بایرن در این فصل بوندسلیگا و بعد از تساوی ناامید کننده این تیم مقابل آگزبورگ، شایعاتی مبنی بر احتمال حضور تن هاگ به جای کواچ روی نیمکت باواریایی ها مطرح شده است؛ موضوعی که با واکنش این سرمربی هلندی آژاکس همراه بوده است.

 

او در این باره گفت:" من چیزی را رد نمی کنم اما من حالا 50 ساله هستم و دیگر حس رویاپردازی خاصی ندارم. اگر این اتفاق رخ دهد یا نه، من در هر دو صورت خوشحال خواهم بود. من از حضور در آژاکس کاملا راضی و خوشحال هستم. حتی اگر 10 سال دیگر نیز در این جا بمانم، باز هم خوشحال خواهم بود اما با این وجود بالاخره باید یک روز از این تیم جدا شوم."

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------