آندره استراماچونی: بدون تست بازیکن نمی‌گیریم/ ۳ بازی در ۸ روز؛ این بدترین شرایط است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
سرمربی استقلال با بیان اینکه برگزاری سه بازی در هشت روز شرایط را برای تیمش سخت کرده است، از توانایی های داریوش شجاعیان هافبک مصدوم این تیم تمجید کرد و گفت: بدون تست، بازیکن جدید نمی‌گیریم.

به گزارش مهر، آندره استراماچونی در نشست خبری پیش از بازی استقلال با پارس جنوبی که ظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، به سئوالات خبرنگاران درباره شرایط تیمش و این بازی پاسخ داد.

 

استراماچونی گفت: اتمسفر و فضای تیم خوب است ولی از طرفی این بدترین شرایط تیم است چون این سومین بازی در هشت روز است. این را از اول می دانستیم ولی این برنامه ریزی انجام شده است. 

 

سرمربی استقلال ادامه داد: بین تیم هایی که مدعی هستند، ما تنها تیمی هستیم که سه بازی در هشت تیم انجام داده ایم. سایر تیم ها بازی هایشان را عقب انداخته اند. مهم است که شرایط بدنی بازیکنان را در نظر بگیریم چون بعضی از بازیکنان برای سومین بار در این مدت بازی می کنند و شاید برای بعضی ها بازی چهارم باشد چون در تیم ملی هم به میدان رفته اند.

 

استراماچونی تصریح کرد: متاسف هستیم که داریوش شجاعیان را هم از دست دادیم. به همین دلایل بازی راحتی مقابل پارس نخواهیم داشت. آنها هم تیم خوبی هستند. باید با تمام انرژی در زمین حاضر شویم و نتیجه مناسبی بگیریم. 

 

سرمربی استقلال در پاسخ به این سئوال که چه راهکاری برای پر کردن جای خالی شجاعیان دارد، تصریح کرد: طرفداران استقلال برای شجاعیان آرزوی موفقیت می کنند. این دومین مصدومیت سخت این بازیکن است. این اتفاق برای خود من هم افتاده و می دانم چقدر سخت و ناراحت کننده است ولی داریوش خیلی محکم است و قوی تر از گذشته بر می گردد. پیدا کردن جایگزین او راحت نیست چون داریوش بازیکن خاصی است. او شخصیت توانایی دارد که می تواند رابط هافبک ها و خط حمله باشد. تلاش می کنیم جایگزین مناسبی داشته باشیم. فرشید اسماعیلی یا آرش رضاوند می توانند این مسئولیت را بر عهده بگیرند. 

 

وی یادآور شد:مشکل بزرگ ما این است که قبل از انتخاب بازیکنان خط حمله، دو بازیکن یعنی محسن کریمی و داریوش شجاعیان را از دست دادیم و قطعا یک بازیکن هجومی دیگر نیاز داریم. اکنون مساله کیفیت مهم نیست و ما در موضوع تعداد بازیکن با مشکل رو به رو هستیم.  اگر این اتفاق رخ ندهد و نتوانیم بازیکن بگیریم مجبوریم استراتژی را عوض کنیم چون تعداد بازیکن لازم را نداریم. 

 

سرمربی استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا اضافه شدن بازیکن نیجریه ای به استقلال صحت دارد؟ اظهار کرد: بازیکن آزادی در بازار وجود ندارد که بخواهیم جذب کنیم قبل از آنکه بتوانیم او را تست کنیم. تمام بازیکنانی که آزاد هستند از هرجای دنیا را درنظر داریم و روی آنها مطالعه می کنیم حتی بازیکنان ایرانی. آماده هستیم حتی اگر این فرصت ایجاد شد با یک بازیکن به صورت موقت قرارداد امضا کنیم. الان شرایط خوبی نداریم و از نظر تعداد بازیکن هم کم هستیم. الان این بازیکنی که گفتید در تهران نیست.

 

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در جریان جذب بازیکن جدید هست؟ گفت: ما در حال مطالعه گزینه‌ها و امتحان کردن آن‌ها هستیم. اکنون بازیکنی نیست که من او را بشناسم و او آزاد باشد و بی آنکه تست شود، با او قرارداد امضا کنیم.  اگر بازیکنی قبول نکند که در تست حاضر شود، قراردادی با او امضا نمی کنیم. 

 

سرمربی استقلال درباره بسته ماندن دروازه استقلال در بازی های قبل و احتمال تغییر ترکیب این تیم مقابل پارس، تاکید کرد: منظور شما کدام بازیکن است.

 

خبرنگاران در پاسخ اعلام کردند به عنوان مثال احتمال اضافه شدن سیاوش یزدانی به ترکیب هست؟ که استراماچونی گفت:نمی دانم شما خبر دارید یا نه. سیاوش یزدانی مصدوم است. وقتی او از تیم ملی برگشت، همسترنگ پایش مشکل داشت و الان هم در حال ریکاوری و بازگشت است. 

 

استراماچونی در خصوص احتمال بازی کردن شیخ دیایاته و مرتضی تبریزی گفت: این هم یک گزینه است. این گزینه را در بازی قبل هم امتحان کردیم. داریوش شجاعیان بازیکن خاص با توانایی منحصربه فرد است چون می تواند یکباره شرایط بازی را عوض کند و به عنوان بازیکن هجومی سوم استفاده شود. هرکسی بخواهد در آن پست بازی کند باید این توانایی را داشته باشد. دیاباته در حال ریکاوری است و فکر نمی کنم آماده باشد از ابتدا به میدان برود. این تصمیم را امروز خواهم گرفت. 

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------