توضیحات مدیر رسانه‌ای استقلال در مورد حواشی پرواز: قضاوت بخش خبری پرطرفدار یکطرفه بود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
مدیر رسانه‌ای تیم استقلال توضیحاتی را در خصوص حواشی پرواز استقلال در برگشت از تبریز ارائه کرد. 

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی باشگاه استقلال محمد نوری‌فر پیش از آغاز کنفرانس خبری سرمربی این تیم در خصوص حواشی اتفاقاتی که برای آبی‌ها و در سفر تبریز به تهران درون هواپیما افتاد، گفت:‌ زمان بازی استقلال و تراکتور در تبریز از ساعت 15:30 به ساعت 18 بعدازظهر تغییر کرد و ما مجبور شدیم همان موقع بگوییم که برای پرواز برگشت به تهران مشکل داریم، چون جا نبود که بلیت دیگریدر ساعت دیرتری  تهیه شود، بنابراین وقتی بازی به اتمام رسید، به خاطر ترافیک اطراف ورزشگاه حدود 40 دقیقه دیر به پرواز رسیدیم. خوشبختانه امروز هم دیدم آقای استیلی در این مورد صحبت کرده بودند و به این موضوع اشاره کرده بودند.

 

وی ادامه داد: جواد زرینچه از مسافران هواپیما معذرت‌خواهی کرد، برخی از شما خبرنگاران هم در آن پرواز حضور داشتید، متأسفانه یکی از مسافران هواپیما که به نظر می‌رسید طرفدار تیم دیگری که به جز استقلال بود توهین‌هایی را مطرح کرد که توهین‌های ریشه‌ای و خیلی زشتی نسبت به ووریا غفوری و بازیکنان تیم بود. به نظر من بچه‌های استقلال بسیار خویشتنداری کردند و در شأن تیم استقلال رفتار کردند.

 

هیچ حرف زشتی در آنجا رد و بدل نشده. من متأسفم برای بخش خبری 20:30 که قضاوت یک طرفه‌ای را انجام داد، واقعا جای تأسف دارد. شما از روی یک ویدئوی دو دقیقه‌ای نمی‌توانید در مورد رفتار تیم استقلال قضاوت کنید. ویدئویی که در شهر دیگری غیر از تهران تهیه شده و از رسانه‌ای واضح‌تر بگویم که مربوط به شهر تبریز است مطرح شده. مشخص است که آنها سعی می‌کنند با توجه به شرایط خودشان قضاوت کنند، به عنوان مثال؛ خانمی که در آن ویدئو داد می‌زند و به الفاظ زشت اشاره می‌کند، شما از کجا می‌دانید که مربوط به بازیکنان استقلال بوده است. 

 

وی تصریح کرد: چرا فکر نمی‌کنید کسی که توهین کرده و با صدای بلند هم این کار را انجام داده، آقای استیلی یک طرف دیگر هواپیما نشسته بود و آن الفاظ رکیک را شنیده بود، متأسفانه به خاطر ووریا غفوری و مسائلی که هست، این رفتارها را انجام می‌دهند و برنامه‌سازی می‌کنند. در شأن یک برنامه خبری که خیلی مخاطب دارد این نیست که قضاوت این مدلی داشته باشد. 

 

مدیر رسانه‌ای تیم استقلال در مورد اینکه آیا مسئولین تراکتور به این تیم قول نداده بودند به موقع به فرودگاه برسند، گفت: بله به ما قول داده بودند سر وقت به فرودگاه می‌رسیم. سفری که ما به تبریز داشتیم فکر می‌کنم کم‌حاشیه‌ترین سفرهایی بوده که استقلال به تبریز داشته است.

 

از مسئولان امنیتی تیم می‌توانید سؤال کنید که برای این سفر خیلی زحمت کشیدند.در تبریز هم خیلی با ما همکاری شد، هم از طرف باشگاه تراکتور، هم از طرف نیروی انتظامی هم از طرف مقام‌های امنیتی، همه‌گونه دراختیار تیم استقلال بودند اما ترافیک بعد از بازی خیلی سنگین بود و ما معطل شدیم و باز هم عذرخواهی می‌کنیم، از مسافرین هواپیما حتی زمانی که برگشتیم من شنیدم که آن مسافر از بازیکنان استقلال دلجویی کرده، اینکه بخواهیم کلیت این قصه را قضاوت کنیم بی‌انصافی است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------