بیرانوند: عراقی‌ها از تیم ما می‌ترسند/ مشکلات اخیر روی ویلموتس تاثیر منفی نمی‌گذارد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,بیرانوند
گلر تیم ملی در خصوص شرایط بازی با عراق صحبت کرد.

 به گزارش ایلنا، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال عصر دوشنبه در حاشیه دومین تمرین این تیم در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: امروز بازیکنان لژیونر اضافه شدند و روز گذشته هم تمرین خیلی خوبی داشتیم. همه شرایط عالی است و آماده یک بازی خیلی خوب می‌شویم.

 

او درباره تقابل با عراق عنوان کرد: عراق از ما می‌ترسد زیرا یک تیم خوب و هجومی داریم. بازی با بحرین را باختیم و این باعث می‌شود به ۳ امتیاز نیاز داشته باشیم. بازیکنان روحیه خوبی دارند و بعد از تمرین صبح فردا، بعد ازظهر عازم اردن می‌شویم تا بازی خوبی را پشت سر بگذاریم.

 

بیرانوند افزود: ویلموتس فکر خوبی را انجام داد و ۲ یا ۳ روز به بازیکنان تیم ملی استراحت داد. بیش‌تر بازیکنان تیم ملی در لیگ ایران در تیم‌های سپاهان، پرسپولسی، استقلال و تراکتور هستند که هر ۴ روز یک بار بازی داشتند.

 

او درباره تقابل با بشار رسن تصریح کرد: بشار بازیکن بسیار خوبی است و در تریب اصلی تیم ملی عراق است. بشار پنالتی‌زن اصلی این تیم است و هر کسی کادر فنی صلاح دانست در درون دروازه بایستد، بتواند به تیم ملی کمک کند زیرا ما به برد در این دیدار احتیاج داریم.

 

دروازه‌بان تیم ملی درباره حضور در جمع نامزد بهترین بازیکن سال آسیا توضیح داد: به گوش من رسیده است که ۲۱ آذر برترین‌های سال ۲۰۱۹ را انتخاب خواهند کرد و من هم شنیده‌ام جزو نامزدها هستم اما فعلا تمرکزم روی تیم ملی و پیروزی برابر عراق است.

 

وی درباره حواشی تیم ملی پیرامون قرارداد ویلموتس گفت: من فکر نمی‌کنم که این موضوع ضربه‌ای به تیم بزند. او در تمرین خوشحال و سر حال بود و مربی دروازه بان‌های تیم ملی بر خلاف اردوی قبل، به کادر اضافه شده و همین به ما کمک می‌کند. درباره مسائل مالی هم تاج تمام تلاشش را انجام داده و مربی بلژیکی ۲ روز قبل از اردو به ایران آمد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------