مراغه‌چیان: حیف استراماچونی که با فتحی کار می‌کند/ شانس قهرمانی استقلال ۷۰ درصد است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است پازل باشگاه استقلال با مربی و بازیکنان خوب در حال تکمیل شدن است و تنها ایراد آن مدیریت این باشگاه است.

سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد دیروز (دوشنبه) استقلال مقابل نساجی که با برد ۲ بر یک شاگردان استراماچونی به پایان رسید، اظهار کرد: استقلال در دقایق پایانی نیمه نخست و ۲۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم سرتر از حریف بود. البته شرایط زمین هم کار آبی‌ها را سخت کرده بود و استقلال به سختی توانست این سه امتیاز را کسب کند.

 

وی ادامه داد: از دقیقه ۳۰ تا دقیقه ۶۵ کارهای ترکیبی آبی‌ها جواب داد و آنها توانستند از موقعیت‌های نهایت استفاده را بکنند. کاری که نساجی علی‌رغم موقعیت‌های زیاد نتوانست انجام دهد. استقلال استراماچونی راه بردن را بلد شده است و دیگر فرقی برایش نمی‌کند در زمین بی‌کیفیت بازی کند یا با کیفیت، مقابل تیم‌های مدعی باشد یا تیم‌های ضعیف‌تر. به نظر من برد مقابل نساجی در آن زمین بسیار شیرین‌تر و مهم‌تر از پیروزی مقابل تراکتور بود.

 

این پیشکسوت باشگاه استقلال درباره‌ صحبت‌های استراماچونی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر نساجی مبنی بر این‌که مشکلاتش با باشگاه استقلال هنوز به اتمام نرسیده، تصریح کرد: حیف استراماچونی است که با مدیری همچون فتحی کار می‌کند. استقلال مانند ماشینی است که همه چیزش خوب و درست کار می‌کند و تنها مدیریتش مشکل دارد. مدیری که بلد نیست شرایط را برای مربیانش فراهم کند و علی‌رغم نتایج خوب و اضافه شدن به جمع مدعیان دغدغه‌های سرمربی را جدی نمی‌گیرد. به نظر من یک مدیر دلسوزتر می‌تواند مجموعه استقلال را کامل‌تر کند زیرا این استقلال پتانسیل قهرمانی در لیگ و جام‌های مختلف را دارد.

 

وی در پایان گفت: با توجه به این‌که استقلال از باخت پرسپولیس استفاده کرده و به تیم‌های صدرنشین اضافه شد شانسی ۷۰ درصدی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد. البته از یکی دو ماه دیگر استقلال باید در سه جام بجنگد و این تیم نیاز به تقویت دارد. یک مدافع، یک هافبک بازی‌ساز و یک مهاجم نوک باید به تیم اضافه شوند تا استراماچونی و شاگردانش در آسیا هم مدعی باشند. اگر قرار باشد دغدغه‌های مربی ایتالیایی را برطرف نکنند علی‌رغم حرفه‌ای بودن این مربی ممکن است او تا پایان فصل نماند و این بدترین اتفاق برای استقلال خواهد بود.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------