آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

کالدرون: جونیور نمی‌تواند جزو ۱۸ بازیکن ما باشد/ سکوت مدیرعامل پرسپولیس درباره برانکو



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کالدرون
سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش محکوم به پیروزی برابر صنعت نفت آبادان بوده است.

 به گزارش ایسنا، گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: به خاطر این بازی و صعود به مرحله بعد به بازیکنانم تبریک می‌گویم. این پیروزی وظیفه ما بود.

 

او ادامه داد: می‌بینید که ما مهاجم گلزن نداریم و تیمی که مهاجم گلزن نداشته باشد، برابر تیم هایی که برابر شما دفاع می‌کنند به مشکل می‌خورند. ما سعی می‌کنیم علیپور به حالت خوب خود برگردد. عبدی هم بازیکن جوانی است و نمی‌توانیم از او مثل بازیکنان باتجربه توقع داشته باشیم. شرایط تا نیم فصل اینطور است. تیم‌های دیگر هم خوب بازی می‌کنند. تیم های خوب به یک مهاجم با کیفیت احتیاج دارند و علیپور باید به شرایط خوب خود برگردد.

 

سرمربی پرسپولیس درباره جونیور هم گفت: جونیور نمی‌تواند جزو ۱۸ بازیکن ما باشد و این را در تمرینات می‌بینم. نبود ماهینی در این بازی هم تصمیم کادر فنی بود که ترکیب ۱۸ نفره ما نباشد.

 

وی خاطرنشان کرد: من خودم فوتبالیست بودم و فوتبالیست باید فشار را بپذیرد. در تیم بزرگ، آمار نشان می‌دهد که مهاجم  چکار می‌کند. وقتی آمار نتواند کیفیت بازیکن را نشان دهد، معلوم می‌شود که آن بازیکن شرایط ایده‌آل برای بازی کردن را ندارد.

 

کالدرون درباره ترکیب تیمش هم گفت: طرفداران در ترکیب تغییراتی می‌خواستند که من انجام ندادم. من با تمام احترامی که برای طرفداران قائلم نمی‌توانم تصمیمی بگیرم که حتما باب میل هوادار باشد. من مسئولیت کار خود را قبول می کنم و هر اتفاقی که می‌افتد، تصمیم من است. اگر بخواهم تصمیمی بگیرم که دیگران آن را به من دیکته کنند، مربی خوبی نیستم.

 

سکوت مدیرعامل پرسپولیس درباره برانکو/ انصاری‌فرد: به کالدرون اولتیماتوم ندادیم

 

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید درباره عملکرد سرمربی این تیم در پایان نیم‌فصل تصمیم گرفته می‌شود.

 

به گزارش ایسنا، محمد حسن انصاری‌فرد، مدیرعامل پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل صنعت نفت آبادان و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اظهار کرد: خدا را شکر بازی جام حذفی را بردیم. بازیکنان خیلی زحمت کشیدند. طبق معمول بازی دست ما بود اما بردن با همان یک گل هم برای ما غنیمت است.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا به کالدرون اولتیماتومی دادند، گفت: نه هیچ اولتیماتومی ندادیم و ارزیابی‌مان برای نیم فصل است. فعلا به مرحله بعدی جام حذفی صعود کردیم و خوشحالیم.

 

مدیرعامل پرسپولیس پس از این که با سوالی راجع به مذاکره با برانکو مواجه شد، پاسخی نداد و از جمع خبرنگاران جدا شد.

 

کنعانی‌زادگان: آن چند نفر را پیدا کنید

 

مدافع پرسپولیس از حضور برانکو در این تیم ابراز بی اطلاعی کرد.

 

به گزارش ایسنا، محمدحسین کنعانی‌زادگان بعد از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در جام حذفی، در جمع خبرنگاران درباره شایعات مختلف مبنی بر رابطه نه چندان خوب ویلموتس با بازیکنان تیم ملی گفت: چنین چیزی مطرح نیست. ویلموتس و بازیکنان به یکدیگر احترام می‌گذارند. حرف‌هایی که در فضای مجازی مطرح شده، صحت ندارد.

 

او درباره انتقاد از ویلموتس مبنی بر غیبت در ایران و زیرنظر نگرفتن مسابقات باشگاهی تاکید کرد که این مسائل ارتباطی به او ندارد.

 

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس درباره شایعه دیگری مبنی بر کیفیت پایین تمرینات تیم‌ملی گفت: چنین چیزی صحت ندارد. تمرینات ما خوب بود و اهالی رسانه هم حضور داشتند. مشکلی از این بابت نداشتیم.

 

وی شایعه ناراحتی مسعود شجاعی بعد از این بازی با عراق و آمادگی برای خداحفظی از تیم ملی را هم در ادامه رد کرد.

 

مدافع پرسپولیس درباره مذاکره با برانکو برای حضور در تیم ملی اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد، تیم ملی موفق شود.

 

کنعانی زادگان در واکنش به این سوال که تیم ملی فقط با انجام دو جلسه تمرین به مصاف عراق رفته است، گفت: تمرینات ما بیش از این بود اما لژیونرها فقط در دو جلسه حضور داشتند چرا که درگیر مسابقات باشگاهی بودند. اگر زودتر هم تمرین می‌کردیم، بازیکنان لژیونر نمی‌توانستند حضور یابند.

 

وی درباره اینکه به برخی از بازیکنان پرسپولیس گفته شده برانکو مربی بعدی تیم ملی است و بازیکنان هم به سرمربی سابق خود تبریک گفتند، تصریح کرد: من اطلاع ندارم. آن چند نفر را پیدا کنید.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------