بازگشت یحیی گل‌محمدی به نیمکت پرسپولیس



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
عدم رضایت گل‌محمدی از ادامه همکاری با شهرخودرو و نتایج نه چندان خوب کالدرون احتمال تغییراتی را روی نیمکت دو تیم ایجاد کرده است.

به گزارش ایلنا، این روزها صحبت از تغییر روی نیمکت برخی از تیم‌ها جدی‌تر از همیشه پیگیری می‌شود و یکی از این تیم‌ها پرسپولیس است که در هفته‌های اخیر شایعات زیادی پیرامون نیمکت این تیم مطرح شده بود.

 

نتایج نه چندان قابل قبول مدافع عنوان قهرمانی 3 فصل اخیر فوتبال ایران تا این مقطع از فصل که بیش از یک سوم بازی‌های لیگ برتر به پایان رسیده چند بار گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی را تا پای برکناری برده و البته هنوز هم پرونده قطع همکاری با او در جریان است.

 

مدتی پیش صحبت‌های جدی از بازگشت برانکو به نیمکت پرسپولیس مطرح بود و این شایعه جذاب که خواست هواداران این تیم هم بود به دلیل مشکلاتی که میان سرمربی کروات و مدیریت فعلی باشگاه در مورد برخی مسائل از جمله دریافت مطالباتش وجود داشت دور از دسترس به نظر می‌رسید و حالا با توافقاتی که میان برانکو و مسئولان فدراسیون فوتبال برای تیم ملی صورت گرفته عملاً دیگر شانسی برای پرسپولیسی شدن دوباره وی وجود ندارد.

 

در این میان اما منتفی شدن حضور برانکو باعث نشده مسئولان پرسپولیس از فکر تغییر سرمربی خود بیرون بیایند و حالا آنها به دنبال گزینه دوم خود که یکی از مربیان ایرانی هست رفته‌اند.

 

یحیی گل‌محمدی، سرمربی شهر خودرو که این روزها با تیمش در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد در حال حاضر نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت پرسپولیس است. گل‌محمدی با وجود نتایج خوبی که در تیم مشهدی گرفته از شرایط تیمش اصلاً راضی نیست و این موضوع را بارها در ماه‌های اخیر نشان داده و آخرینش در نشست خبری اخیر او و در اعتراض به مشکلات مالی باشگاه نمود پیدا کرده و هرچه این موضوع جلوتر می‌رود شایعات مبنی بر تمایلش به جدایی از شهر خودرو پررنگ‌تر می‌شود.

 

گل‌محمدی پیشنهاد غیر مستقیمی از سوی نمایندگان باشگاه پرسپولیس داشته و موافقت اولیه خود را برای حضور در این تیم اعلام کرده است ولی قطع همکاری با شهر خودرو و همچنین بسته شدن پرونده کالدرون در پرسپولیس دو اتفاقی هستند که بر سر راه بازگشت یحیی به تیم سابقش قرار دارند و این همکاری در ابتدا نیازمند برطرف شدن موانع موجود است.

 

به هر جهت ادامه وضعیت شهر خودرو و مشکلاتی که گل‌محمدی را از ادامه کار در تیم صدرنشین لیگ برتر دلسرد کرده و همچنین دنباله‌دار بودن نتایج نه چندان خوب کالدرون می‌تواند این ماجرا را سرعت ببخشد و باید دید در ادامه راه چه اتفاقاتی پیش روی این دو تیم و نیمکت سرمربیگری‌شان است.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------