آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

کالدرون: می‌توانیم حتی قهرمان نیم‌فصل شویم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کالدرون
سرمربی آرژانتینی پرسپولیس گفت که تیمش در نیم‌فصل می‌تواند قهرمان شود.

با وجود لغو بازی پرسپولیس، روز شنبه دو دیدار حساس دیگر در اصفهان و مشهد برگزار شد و در نهایت شهرخودرو مقابل حریف آبادانی خود شکست خورد و دیدار سپاهان و استقلال هم مساوی شد.با این نتایج حالا پرسپولیس که در ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر مقابل ماشین‌سازی، فولاد و نفت مسجدسلیمان تنها ۴ امتیاز کسب کرده بود حالا این شانس را دارد تا خودش را بار دیگر به جمع مدعیان قهرمانی نزدیک‌تر کند.

 

گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی سرخپوشان یکی، دو روز پیش به همین دلیل دقایقی را با بازیکنان تیمش به گفت‌وگو پرداخت و گفت: «با توجه به نتایجی که به دست آمده است و بازی‌هایی که در پیش داریم می‌توانیم در همین نیم فصل هم قهرمان شویم. نکته مهم این است که شما بازیکنان بیایید تا یکدل شویم و بازی‌های باقی مانده را به خوبی به پایان برسانیم.

 

من مطمئنم که می‌توانیم به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنیم. قطعا اگر بتوانیم ذوب‌آهن را شکست دهیم راه آسانی در ادامه خواهیم داشت.»پرسپولیس روز پنجشنبه باید در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن برود.این در حالی است که سرخپوشان بعد از این بازی و با احتساب یک بازی عقب افتاده خود ۳ دیدار در تهران دارند؛ از این رو سرمربی پرسپولیس به خوبی می‌داند در صورت کسب ۱۲ امتیاز از ۴ بازی آینده شانس زیادی برای قهرمانی در نیم‌فصل دارد.

 

 

میزان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------