واکنش رسانه‌های ایتالیایی به فسخ قرارداد استراماچونی



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
روزنامه ها و رسانه های ایتالیایی کناره‌گیری استراماچونی از استقلال را بازتاب دادند و نوشتند، به خاطر پرداخت‌های نامنظم از مقامش کناره گرفت. 

 به گزارش فارس، روزنامه گازتادلواسپورت در گزارشی اتفاقی که روز گذشته رخ داد و آندرا استراماچونی تهدید خود را مبنی بر کناره‌گیری از سرمربیگری استقلال عملی کرد، تحلیل کرد.

 

این نشریه نوشت: دوره استراماچونی در استقلال به سر رسید. ماجرای مربی ایتالیایی روی نیمکت تیم ایرانی به پایان رسید. همانگونه که قبلا هم گزارش شد، مشکل اصلی پرداخت‌های نامنظم در پرداخت حقوق سرمربی سابق اینترمیلان و همکارانش عنوان شد. در واقع، تیم ایرانی به خاطر تحریم‌های اقتصادی بین‌المللی مجبور به پرداخت‌های نامنظم شد.

 

این نشریه ادامه داد: استراماچونی ماجراجویی در استقلال را در تاریخ ۱۳ ژوئن سال ۲۰۱۹ با امضای قراردادی ۲ ساله آغاز کرد. داستانی غیرقابل توصیف برای سرمربی سابق اینتر در تهران رقم خورد. ابتدا یکسری از قول‌ و قرارهای تجاری و غیره و شروع فصلی فاجعه‌بار حاصل شد. بعد تیم نجات یافت تا جایی که تا پله نخست جدول صعود کرد. یک افسانه شبیه به آنچه برای کلادیو رانیری و لسترسیتی رخ داد، بوجود آمد. تیم او ۸ برد متوالی کسب کرد و عنوان هجومی‌ترین تیم لیگ را به خود اختصاص داد. به این ترتیب، استراماچونی محبوب هواداران شد.

 

اینترنیوز: پایان کار مربی که محبوب استقلالی‌ها شد 

یک سایت ایتالیایی نوشت استراماچونی با عملکردش محبوب هواداران استقلال شد.

 

سایت اینترنیوز که اخبار تیم اینترمیلان را منتشرمی‌کند، با توجه به سابقه آندرا استراماچونی در تیم ایتالیایی، خبر وداع مربی چندماه گذشته استقلال تهران را بازتاب داد.

 

این رسانه نوشت ماجراجویی سخت استراماچونی با تیم استقلال پایان یافت.

 

این سایت عنوان کرد در ابتدای حضورش شایعه عدم پرداخت دستمزد به وی و دستیارانش پیش آمد. بعد نیز داستان پرداخت‌های نامنظم که همین مساله کار به فسخ قراردادش رساند.

 

سایت مذکور نیز به عملکرد این مربی اشاره کرد و نوشت بعد از شروعی ضعیف، وی استقلال را تا صدرنشینی بالا کشاند.اتفاقی که استراماچونی را محبوب هواداران بیشمار تیم کرد.

 

روزنامه معتبر ایتالیایی: وداع استراماچونی با ایران رسمیت یافت 

روزنامه کوریردلوسرا چاپ ایتالیا کناره‌گیری روز گذشته آندرا استراماچونی را تحلیل کرد.

 

نشریه نوشت: استقلال با اقدامات غیرقانونی، تحریم را دور زده بود. بعد از گذشت ۱۷۸ روز جهنمی در تهران، سرمربی سابق اینتر و اودینزه بلافاصله به ایتالیا باز می گردد.

 

این نشریه افزود:حالا دیگر همه چیز رسمی شد. استراماچونی قرارداد با استقلال را به یک دلیل مهم  و آسیب به مفاد قرارداد قراردادش را با باشگاه فسخ کرد.در ساعات آینده سرمربی سابق اینترمیلان و اودینزه به همسرش که چند روز قبل به رم بازگشت، به ایتالیا مراجعت می‌کند.شایعه روز شنبه ۷ دسامبر به این ترتیب تایید شد. استقلال که مثل پرسپولیس تیم دولتی است به خاطر تحریم‌های اقتصادی بین‌المللی، پرداخت‌های نامنظم داشت.

 

کوریردلوسرا ادامه داد: ۱۷۸ روز ماجراجویی استراماچونی در تهران پایان یافت. او در تاریخ ۱۳ ژوئن قراردادی ۲ ساله با تبصره تمدید تا ۳ سال امضا کرد اما به سرعت این ماجراجویی جهنم شد. عدم تعهدات مالی، ماجرای مترجم که روی نیمکت حضور نداشت. بعد ماجرای جلوگیری از رفتن مربی به ایتالیا، بسته بودن مرکر تمرینی یا حتی نبود آب برای دوش‌گرفتن ماجراهای بود که پیش آمد. با وجود این همه چالش، استراماچونی، شروعی نادرست داشت اما بعد به یکباره تیم استقلال را به صدر جدول رساند. حالا در تهران هواداران استقلال نسبت به رفتن استراماچونی اعتراض دارند.

 

انتشار خبر جدایی استراماچونی از استقلال در توییتر رسمی AFC 

توییتر رسمی AFC جدایی سرمربی تیم فوتبال استقلال را از این تیم تایید کرد.

 

به گزارش ایسنا، در حالی که مدیران استقلال در تلاش هستند که با سرمربی ایتالیایی تیم‌شان مذاکره کنند اما تاکنون موفق به انجام این کار نشدند و حتی عکس رفتن این مربی از ایران در فرودگاه نیز منتشر شده است تا وضعیت در استقلال قرمز شود. 

 

جدایی استراماچونی از استقلال در توییتر رسمی AFC بازتاب داشت و این صفحه تایید کرد که سرمربی آبی‌های پایتخت از سمت خود در این تیم کناره‌گیری کرده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------