وضعیت همکاری با کالدرون و تعیین انتخاب بازیکن جدید برای پرسپولیس



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد در تلاش هستند تا مبلغ مورد تعهد به سرمربی آرژانتینی این تیم را تامین کنند. 

به گزارش مهر، محمدحسن انصاریفرد در مورد آخرین ادامه همکاری گابریل کالدرون با باشگاه پرسپولیس گفت: زمانی که آقای کالدرون قرارداد بست قرار بود ۳۰۰ هزار دلار به ایشان پرداخت شود که پرداخت نشد. زمانی که ما آمدیم تا الان ۱۸۶ هزار دلار پرداخت کردیم و باید تا ۲۶ دسامبر باید ۱۱۴ هزار دلار دیگر باید به ایشان پرداخت کنیم. نیم فصل هم شروع شود باید ۳۰۰ هزار دلار دیگر به گابریل پرداخت کنیم. 

 

وی در مورد اینکه آیا شما هم با انتقال پول مشکل دارید گفت: خیر، ما به آقای کالدرون گفتیم که برود در قطر حساب باز کند که این اتفاق افتاد و ما حدود ۱۰۰ هزار دلار به حساب او ریختیم و بقیه را هم نقد دادیم. 

 

انصاریفرد که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، در مورد اینکه آیا باشگاه می تواند به تعهداتش عمل کند گفت: همانطور که قبلا قول داده  ایم باید بتوانیم این مبلغ را به کالدرون پرداخت کنیم. البته به بازیکنان و مربیان قبلی بدهی زیادی داریم که باید بتوانیم این بدهی ها را بدهیم. 

 

وی در پاسخ به این پرسش که چرا پرسپولیس می تواند به راحتی کارش را ادامه دهد اما استقلال به مشکل خورده است گفت: نحوه قرارداد با اسپانسرها متفاوت است. ما قراردادی را با یک شرکت بستیم و پول پیش گرفتیم و کارها را جلو می بریم. همین مسئله کمک کرد که ما بتوانیم کار را پیش ببریم. 

 

انصاریفرد در مورد فهرست مد نظر سرمربی برای نیم فصل گفت: چند بازیکن به کالدرون معرفی کردیم که ایشان یکی را تایید کرد. در حال مذاکره  هستیم که این بازیکن به ایران بیاید. دو بازیکن را هم نپسندیدند. الان دو بازیکن دیگر را معرفی کردیم به سرمربی. البته ما اول با بازیکن مذاکره می کنیم و پس از بررسی همه شرایط و گفتگوهای لازم، بازیکن را به سرمربی معرفی می کنیم. دو - سه بازیکن دیگر را هم درحال مذاکره هستیم و هر کدام را که آقای کالدرون تایید کردند آنها را به ایران دعوت می کنیم. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------