توتواسپورت اعلام کرد؛ بازگشت استراماچونی به استقلال در صورت دریافت ضمانت‌های بیشتر



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
یک رسانه ایتالیایی از احتمال بازگشت سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با وجود فسخ یکطرفه قراردادش با این باشگاه خبر داده است. 

به گزارش تسنیم، نشریه توتواسپورت ایتالیا در گزارشی به بررسی ماجرای جدایی آندره‌آ استراماچونی از تیم فوتبال استقلال پرداخته و از احتمال از سر گرفته شدن همکاری دو طرف نوشته است.

 

این روزنامه تورینی می‌نویسد: سناریویی جدید در رابطه میان استراماچونی و باشگاه استقلال ممکن است شکل بگیرد. باشگاه همچنان قراردادش با مربی ایتالیایی را معتبر می‌داند. برخی از هواداران تیم فوتبال استقلال اعتراض خود به فسخ قرارداد استراماچونی شعارهایی را به گوش وزرات ورزش ایران رساندند. در حال حاضر استراماچونی به ایتالیا برگشته اما همکاری او با استقلال ممکن است به پایان نرسیده باشد.

 

در ادامه مطلب آمده است: باشگاه استقلال که تحت مالکیت دولت است و زیر نظر وزرات ورزش ایران مدیریت می‌شود، با وجود مفاد مشخص مندرج در قراردادش با استراماچونی، فوراً اقدام به شفاف‌سازی درباره این موضوع کرده و قرارداد فی‌مابین را معتبر می‌داند اما این به چه معناست؟ در حالت کلی این می‌تواند به معنای آن باشد که دوران کاری استراماچونی در استقلال به پایان نرسیده اما این اتفاق زمانی ممکن است رخ دهد که او تضمین‌های بیشتری از سوی باشگاه دریافت کند.

 

توتواسپورت در ادامه هم نوشته است: بعد از بازگشت استراماچونی به ایتالیا، فشارهای بسیار زیادی برای حل و فصل اختلافات میان دو طرف آورده شده است. استراماچونی اما برای بازگشت به ایران باید قبول کند که قرارداد جدیدی با باشگاه استقلال منعقد کند و این اتفاق تنها زمانی رخ می‌دهد که باشگاه دقیقاً همان ضمانت‌هایی که او می‌خواهد را ارائه کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------