روزهای دشوار در انتظار پرسپولیس؛ هر ۴ روز، یک بازی سخت!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
تیم فوتبال پرسپولیس از ۱۲ بهمن تا ۱۲ اسفند سال جاری باید به طور میانگین هر ۴ روز یک بار، یک بازی انجام دهد. 

به گزارش میزان، با توجه به حضور هم‌زمان تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، این تیم رقابت‌های فشرده‌ای را از  سال جاری پیش رو خواهد داشت؛ آنها از ۱۲ بهمن تا ۱۲ اسفند سال جاری باید به طور میانگین هر ۴ روز یک بار، یک بازی انجام دهند.

 

پرسپولیس در ۱۲ بهمن باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برود و ۵ روز پس از آن، دربی را پیش رو دارد. پرسپولیسی‌ها ۵ روز بعد از دربی، در قطر دیدار سختی با الدحیل این کشور دارند و هفته بعد در تهران میزبان الشارجه امارات هستند.

 

شاگردان کالدرون باید در تاریخ چهارم اسفند در دیداری حساس در اصفهان به مصاف سپاهان بروند و ۴ روز بعد در یک بازی سخت با شهرخودرو دیدار خواهند کرد. شاگردان کالدرون ۴ روز بعد در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا با تیم فوتبال التعاون عربستان بازی دارند که هرچند پرسپولیس میزبان است اما این بازی به‌جای تهران باید در کشور ثالث برگزار شود. این موضوع باعث می‌شود پرسپولیس مجبور باشد یک سفر دیگر را انجام دهد و در واقع این بازی برای آنها خارج از خانه است. از امارات، قطر و عمان به عنوان کشور میزبان دیدار این دو تیم نام برده می‌شود.

 

به گزارش میزان، با این شرایط پرسپولیس روزهای سختی را در بهمن و اسفند سال جاری خواهد داشت که کار کالدرون و شاگردانش را به شدت سخت می‌کند.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------