گل محمدی: سپاهان باید عذرخواهی کند/حرمت می گذارم و این بار جواب نمی دهم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,یحیی گل محمدی
توئیتی که حساب رسمی باشگاه سپاهان طی آن من را هوچی‌گر و خبرنگاران مشهدی را معلوم الحال خطاب کرد، اتفاق ناشایستی بود که هرگز تصور نمی کردم از سوی این باشگاه بزرگ سر بزند.

به گزارش ورزش سه، یحیی گل محمدی را همیشه به عنوان یکی از محجوب ترین مربیان حاضر در فوتبال ایران می شناسیم. او حالا از این که چیزی درباره ابعاد فنی این دیدار گفته نشده و باشگاه سپاهان تنها درباره اتفاقات حاشیه ای اظهارنظر کرده شاکی است. با آقا یحیی دو روز پیش از دیدار شهرخودرویی ها به صحبت پرداختیم تا آخرین نظرات او را در رابطه با داستان های تمام نشدنی دیدار برابر سپاهان بدانیم. 

  

* برخلاف تصور ما پس از دیدار تیم شما برابر سپاهان، چیزی درباره اتفاقات فنی بازی نشنیدیم. 

 بله، یکی از بهترین بازی های لیگ نوزدهم هفته گذشته در مشهد برگزار شد ولی متاسفانه از دقایقی بعد از بازی تا همین الان می بینیم که تنها حرفی که از این بازی به میان نیامده بعد فنی بازی بوده است. ما در این دیدار شاهد یک بازی فنی و زیبا از جانب هر دو تیم بودیم و البته ما توانستیم  یک فوتبال مالکانه به نمایش بگذاریم. بدون شک هرکسی که بازی را دیده از تماشای این دیدار لذت برده و متاسفم که چیزی در این باره نمی شنویم. ای کاش  کمی هم به جای این حاشیه ها راجع به مسائل فنی این بازی صحبت می کردند. 

  

* دامنه این صحبت ها آنقدر زیاد بود که حتی آقای قلعه نویی هم در این باره حرف هایی را بیان کردند.

 

* بله  شنیدم که آقای قلعه نویی هم بعد از بازی صحبت هایی کردند . ایشان یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران است و بنده هم ارتباط خوبی با او دارم به حرمت این ارتباط و البته کسوت ایشان پاسخی به حرف های بیان شده نمی دهم. ای کاش که این حرف ها را از زبان ایشان نمی شنیدم. 

  

* با این حساب از باشگاه سپاهان هم ناراحتید. 

  هیچ وقت از سپاهانی‌ها که یک باشگاه بزرگ و ریشه داری است  انتظار چنین  رفتاری را پس از دیدار اخیر نداشتم. البته همیشه احترام فراوانی برای هواداران خوب این تیم قائلم و حساب آنها از حرف های ناشایستی که درباره من عنوان شد جداست. من می‌توانستم  جواب این باشگاه را بدهم اما تنها به حرمت هواداران این تیم و البته بزرگی و قدمت این باشگاه این کار را نمی کنم. 

  

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,یحیی گل محمدی

 

* انصافا کلمه ای که این باشگاه درباره شما نوشته بود به شدت کلمه سخیفی بود. 

 همه من را می شناسند، رفتارم مشخص است کسی ندیده من بخواهم بی احترامی یا بی اخلاقی نسبت به کسی داشته باشم و همیشه از حاشیه ها دوری کردم  اما واقعا روا بود که حساب رسمی سپاهان پس از بازی از آن کلمات زشت و زننده درباره من استفاده کند؟ کلماتی که دوستان درباره من گفتند،  در شان و شخصیت این باشگاه نمی‌دانم. 

  

* حالا فکر می کنید داستان های مربوط به این بازی چه زمانی تمام می شود؟  

 من هم مثل شما، واقعا نمی دانم، چند روز هم از بازی گذشته می بینیم که نمی خواهند دست بردارند. متاسفانه بعضی ها هم سودشان در این است این اختلافات همچنان سرپا باشد. همه این ها در حالیست که ما تیم متضرر از این بازی بودیم. اشتباهات بزرگ داور علیه ما بود و در نهایت ما ضرر کردیم اما خب همه حرف ها را می بینیم که دوستان به زبان می آورند نه ما! البته ما بر خلاف بقیه شکایت مان را اعلام کردیم و از مجاری قانونی هم پیگیر آن هستیم. 

  

* آنقدر اتفاقات مربوط به این دیدار فراگیر بود که حتی خبرنگاران مشهدی هم از آن در امان نماندند.  

 کلماتی که توئیتر رسمی باشگاه سپاهان نوشت و در آن من را هوچی‌گر و خبرنگاران مشهدی را معلوم الحال خطاب کرد اصلا کار درستی نبود و کاملا تعجب برانگیز بود. در این دو سال که در مشهد و در خدمت مردم این شهر حضور دارم و کار میکنم به غیر از اخلاق حرفه ای چیز دیگری از خبرنگاران خوب مشهدی ندیدم و اتفاقا برعکس حرف های بیان شده، آنها همیشه اخلاق حرفه ای و خوب داشتند و این کلمات سخیف و سبک در شأن و شخصیت باشگاه سپاهان نیست که بخواهد به زبان بیاورد و الان هم تنها کاری هم که از باشگاه سپاهان بر می آید این است که از خبرنگاران خوب مشهدی عذرخواهی کند.

  

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,یحیی گل محمدی

 

* چون شما را می شناسیم می دانیم که اهل جوسازی نیستید چرا که در غیر اینصورت علیه تیم شهرخودرو اتفاقاتی افتاد که اگر می خواستید از آنها سواستفاده کنید جو عجیبی علیه داوران بازی های شما به وجود می آمد. 

تردید نکنید که اگر هرکسی جای من و یا باشگاهی جای شهرخودرو بود قطعا جو وحشتناکی علیه داوران به وجود می آوردند اما ما هرگز دنبال جنجال نبوده و نیستیم و کار را از راه قانونی اش پیش می بریم. تا اینجای بازی ها خیلی از داوران اشتباهات بدی علیه ما داشتند اما هرگز آنها را رسانه ای نکردیم و برعکس، همیشه به دنبال این بودیم که جو خوب و بااحترامی برای داوران به وجود بیاوریم چرا که آنها نیاز به حمایت دارند و ما به همین دلیل سیاست کاری مان جوسازی علیه داوران نبود. پیش آمد که داوری یک سال قضاوت نکرده و اولین قضاوتش را با بازی ما انجام داد و مشکلات زیادی هم برای ما به وجود آورد اما هیچوقت آن را رسانه ای نکردیم تا هم احترام آنها حفظ شود و هم مشکلی برایشان به وجود نیاید. 

 

* راستی اگر لیست داوران قضاوت کننده در بازی های هفته اخیر را دیده باشید دیداری برای آقای بیژن حیدری در نظر گرفته نشده است. 

** هنوز هم اعتقاد دارم که آقای حیدری یکی از بهترین داوران ما است و این اشتباهات ممکن است برای هر داوری اتفاق بیفتد. در هر صورت این تصمیم کمیته داوران است و من حرفی در این باره ندارم که بزنم.

   

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------