امیدوارم به خاطر هواداران خارق العاده برگردم / ایران مهد تمدن است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
سرمربی ایتالیایی استقلال برخلاف صحبت‌های روز گذشته می‌گوید هنوز امیدوار است به ایران برگردد. 

به گزارش ایلنا، آندره آ‌ استراماچونی در جدیدترین گفتگویش با مجله کوریرا دلا سرا صحبت کرد. سرمربی ایتالیایی که روز گذشته اعلام کرده بود بعید به نظر می‌رسد دوباره به تهران برگردد، اظهارات جدید و امیدوار کننده‌ای را مطرح کرد.

 

استراماچونی در این گفتگوی بلند بعد از اشاره به خداحافظی زودهنگام از فوتبال به دلیل مصدومیت، رم، اینتر، اودینزه و اسپارتاپراگ، درباره استقلال و فوتبال ایران صحبت کرد. در قسمت پایانی مصاحبه این سرمربی به پرداخت پول از سوی هیات مدیره باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

 

بخشی از گفتگوی خبرنگار نشریه کوریره دلا سرا با استراماچونی را می‌خوانید:

 

* بعد از این تیم‌ها به ایران رفتی، تصمیم داری دوباره برگردی؟

- حتی همین الان.

 

* خلاصه اینکه در آنجاخیلی آرام نبود. او گفت ترس دارد از خانه خارج شود ...

"آیا شما به داستان تاکسی اشاره می‌کنید؟ مطمئناً احساس اینکه همیشه کنترل شوید خوب نیست. وقتی راننده تاکسی که من را به خانه می‌برد ، با یک تماس تلفنی مسیرش را تغییر داد، زمان خوبی نبود ... ».

 

* دقیقاً در استقلال چه اتفاقی افتاد؟

"متأسفانه بی نظمی‌های فنی در پرداخت‌ها وجود داشت، و من نه در مورد تأخیر، بلکه در مورد شکل  پرداخت صحبت می‌کنم و این وضعیت از ابتدا توسط مدیریت شناخته شده بود. مطمئناً به دلیل تحریم‌های اعمال شده علیه ایران در سطح سیاسی، این مشکلات وجود دارد. ادامه کار به این شکل قانونی نبود."

 

* وزنه سیاست ورزش ایران چیست؟

"ما" تیمی هستیم که 100٪ توسط دولت اداره می‌شود و رئیس باشگاه و هیئت مدیره نتیجه انتخاب‌های سیاسی هستند. از شما می‌پرسم: فکر می‌کنی وزن سیاست بر تیم ما چقدر است؟"

 

* چه چیزی را از ایران به ایتالیا خواهید آورد؟

"یک تجربه منحصر به فرد، در سرزمین جذاب و پر از تاریخ. بسیار متفاوت‌تر از چیزی که توصیف شده است. نشانه‌های امپراتوری پارس، تخت جمشید، مهد تمدن، شیراز، اصفهان فقط برخی از شگفتی‌های ایران است و همچنین استقبال مردم از یک فرد غریبه باورنکردنی است."

 

* او ناآرامی‌های خیابانی را پشت سر گذاشت ...

"... و به همین دلیل امیدوارم که به عنوان سرمربی این هواداران خارق العاده خیابانی برگردم".

 

* "ما پول را پرداخت کردیم ، استراماچونی می تواند برگردد": هیئت مدیره جدید باشگاه این را اعلام کرد. آیا همه چیز به خوبی تمام می شود؟

"من به شما پاسخ می دهم وقتی همه چیز خوب تمام شود."

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------