آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

قائدی: خوشحالم به اردوی تیم امید اضافه شدم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,قائدی
مهاجم تیم فوتبال امید ایران با اشاره به آخرین شرایط این تیم در اردوی قطر گفت:خوشبختانه همه چیز برای آماده سازی تیم به بهترین شکل فراهم شده است.

 به گزارش مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،  مهدی قائدی که همراه تیم فوتبال امید ایران در اردوی قطر به سر می برد، گفت:خوشحالم که به اردوی تیم امید در دوحه ملحق شدیم. شرایط بسیار خوبی در اینجا داریم. زمین چمن و همینطور امکانات اقامتی مناسب، همینطور شرایط آب و هوایی مطلوب که همه باعث بالا رفتن کیفیت تمرینات می شود. همه بچه ها در کنار هم حضور دارند و اینجا می توانیم تمرینات خوبی در روزهای آینده داشته باشیم.

 

مهاجم تیم فوتبال امید یادآور شد: تمرینات در دو جلسه صبح و عصر انجام می شود و اردوی ما در بهترین شرایط آغاز شده. طبیعتا این فرصت می تواند کمک کند که در مسابقات تایلند با آمادگی مناسب حضور پیدا کنیم. جو بسیار خوبی در تیم حاکم است و بچه ها تلاش می کنند بهترین عملکرد خودشان را نشان بدهند. امیدوارم با همین شرایط برای حضور در بازی ها آماده شویم و بتوانیم نتایج خوبی در مسابقات مرحله نهایی (انتخابی المپیک) کسب کنیم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------