محمد نوری: مدیران استقلال با رفتارهایشان استراماچونی را فراری دادند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,محمد نوری
فتحی استعفا داده اما همچنان برای استقلال تصمیم می‌گیرد 

  دستیار وینفرد شفر در استقلال معتقد است رفتار برخی مدیران این باشگاه باعث شد تا استراماچونی از این تیم برود.

 

حواشی استقلال و استراماچونی این روزها به اوج خود رسیده است، باشگاه استقلال مدعی شده سرمربی ایتالیایی بعد از گرفتن بخشی از قراردادش، قصد دارد همه پولش را دریافت کند، موضوعی که بلافاصله با واکنش استرماچونی روبه رو شد و مدیران این باشگاه را دروغگو خطاب کرد.

 

محمد نوری پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با پانا درباره وضعیت استقلال و حواشی سرمربی تیم گفت : استقلال اصلا شرایط خوبی ندارد و مدیران هم به فکر این تیم نیستند؛ از همان اول برخی مدیران استقلال دروغ گفتند و به فکر تیم استقلال نبودند. آنان خیلی زودتر از این ها می‌توانستند مشکل استراماچونی را حل کنند اما زمانی هم که حل کردند با او رفتاری انجام دادند که فراری شد.

 

وی ادامه داد: فتحی استعفا کرده اما در هیات مدیره حضور دارد و تمام تصمیمات هم توسط او گرفته می‌شود. هوادار دوست نداشت او در استقلال بماند حالا فرقی ندارد مدیرعامل باشد یا هیات مدیره. وقتی تصمیمات غلط گرفته می‌شود فرقی نمی‌کند از کدام کانال باشد. تا به حال هیات مدیره استقلال چه خروجی مثبتی داشته است؟ معتقدم استراماچونی به استقلال بازنگشت زیرا با این مدیران دیگر نمی‌توانست کار کند.

 

پیشکسوت استقلال به بندهای که استراماچونی خواهان تامین آنها شده است؛ اشاره کرد و گفت: سوال من این است چرا کاری کردند که استراماچونی برود؟ مگر این مربی تاکنون چندین بار هشدار نبوده بود که حق و حقوقش را پرداخت کنند؟ چرا زمانی که استراماچونی در تهران بود حق و حقوقش را پرداخت نکردند؟ او دوست داشت در ایران بماند اما وقتی بدقولی‌های مدیران استقلال را دید پشیمان شد و راهی کشورش شد. وزارت ورزش متولی استقلال است اما عملکردش خوب نبود و هواداران هم از این تیم ناامید شدند.

 

نوری درباره حضور فتح الله‌زاده در هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: فتح الله زاده وسط ماجرا آمد و شاید می‌توانست کاری کند شاید هم نه. ولی مدیران استقلالی باید اول فاجعه‌ای که پیش آمده را حل کنند و بعد از آن سراغ فتح الله‌زاده یا هر کس دیگری بروند که استقلال را از نو بسازد.

 

وی در مورد آوردن مربی خارجی به ایران و تامین نکردن منابع مالی آنها و مشکلاتی که پیش می‌آید؛ عنوان کرد: شاید پول دارند و ما خبر نداریم. اگر پولی در کار نباشد که به سمت مربی خارجی نمی‌روند که اینقدر دردسر درست شود. شاید هدف برخی مدیران استقلال از همان ابتدا آوردن مربی باندباز بود اما با نتایج خوب استراماچونی تیرشان به سنگ خورد. تنها راه موفقیت استقلال خانه تکانی در هیات مدیره است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------