آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد(هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب…

استیلی: مقابل کره جنوبی بهتر از بازی با ازبکستان خواهیم بود/ قائدی کاملاً می‌دانست باید چکار کند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,حمید استیلی
حمید استیلی، سرمربی تیم فوتبال امید ایران قول داد که این تیم در دیدار مقابل کره جنوبی، عملکرد بهتری از دیدار برابر ازبکستان ارائه کند. 

به گزارش تسنیم، حمید استیلی درباره تساوی تیم فوتبال امید ایران مقابل امیدهای ازبکستان اظهار داشت: تیم ما بازی فوق‌العاده خوبی مقابل ازبکستان انجام داد. چند ماه پیش که مقابل این تیم بازی کردیم، نتیجه خوبی به دست نیاوردیم اما با تغییر آنالیز در قالب بازیکن و کار تاکتیکی، این تیم را به خوبی شناختیم. بچه‌ها فوق‌العاده خوب بازی کردند و اگر قدر موقعیت‌های خود را می‌دانستیم، می‌توانستیم از بازی برنده بیرون بیاییم.

 

وی درباره ترس بازیکنان حین بازی گفت: ما چند بازیکن جدید از جمله مجتبی نجاریان و متین کریم‌زاده را اضافه کردیم که برای دومین بار بازی می‌کردند. رضا دهقانی هافبک و گلزن ما هم برای دومین دیدار با ما بود و کمبود تجربه در این بازیکنان تأثیرگذار بود. دروازه‌بان ما هم اولین بازی‌اش را تجربه می‌کرد اما ما فقط دو هفته تمرین داشتیم و بچه‌ها خیلی خوب به صحبت‌ها گوش دادند. یک هفته در قطر و یک هفته در تایلند تمرین کردیم. ازبکستان مدافع عنوان قهرمانی مسابقات است و AFC هم اذعان کرد که گروه C، سخت‌ترین گروه است.

 

سرمربی تیم امید درباره حضور برخی بازیکنان در پُست‌های غیرتخصصی تصریح کرد: نورافکن در بازی‌های مقدماتی و دوستانه، اکثراً دفاع وسط بود. او در این پست تجربه داشت و ما نیازمند یک بازیکن باتجربه بودیم. عارف آغاسی و امید نورافکن در تمام بازی‌های ما در خط دفاعی بازی کردند و می‌توانیم از او به عنوان رهبر استفاده کنیم. دهقانی در هافبک دفاعی و وینگر بازی کرده است. مهدی‌خانی هم در رقابت‌های مقدماتی و بازی‌های دوستانه هافبک دفاعی بود. این بازیکنان اکثراً چندپُسته هستند و این موضوع خیلی برای ما سودمند است.

 

استیلی که با برنامه «سلام صبح بخیر» گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به این پرسش که چرا از مهدی قائدی از ابتدا استفاده نشد، خاطرنشان کرد: بازی با ازبکستان یک بازی فیزیکی بود و شرایط آب و هوا در قوای جسمانی بازیکنان، خیلی تأثیرگذار بود. ما بازی را با یک مهاجم یعنی اللهیار صیاد منش شروع کردیم.

 

وی در ادامه افزود: می‌خواستیم پس از اینکه نبرد فیزیکی بازیکنان تمام شود، قائدی بیاید و از خستگی بازیکنان ازبکستان استفاده کند. در نیمه دوم وقتی قائدی وارد زمین شد، تأثیرگذاری زیادی داشت و بار هجومی ما را زیاد کرد. او از لحاظ روانی، شرایط خیلی خوبی داشت و وقتی به زمین رفت، کاملاً می‌دانست باید چه کند.

 

سرمربی تیم امید درباره بازی با کره جنوبی که به منزله مرگ و زندگی برای این تیم تلقی می‌شود، بیان کرد: این مسابقه یکی از سخت‌ترین بازی‌های ماست. پس از بازی با ازبکستان از بچه‌ها خواستم داخل ورزشگاه بمانند و یک دقیقه بازی کره را از نزدیک ببینند. بعد از بازی هم گروه آنالیزی ما 7، 8 بازی کره جنوبی را تحلیل کرد و درباره نحوه بازی کردن آنها، بازیکنان و روش و شکل بازی حریف برای بچه‌ها صحبت کردیم.

 

استیلی در پاسخ به اینکه آیا کره جنوبی را شکست می‌دهیم یا خیر،گفت: بازی سختی است اما بهتر از بازی با ازبکستان بازی خواهیم کرد. اگر دچار اشتباهات فردی نشویم، می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم. مردم عزیز برای ما دعا کنند و قول می‌دهم بچه‌ها نهایت سعی و تلاش خود را می‌کنند تا باعث خوشحالی مردم شوند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------