آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

چرا فتحی اسناد استقلال را امضاء می‌کند؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
امضای اسناد رسمی باشگاه استقلال توسط امیرحسین فتحی، این گمانه‌زنی را بوجود آورده که او هنوز مدیرعامل باشگاه استقلال است.

به گزارش تسنیم، در نامه‌های باشگاه استقلال به باشگاه کیپ‌ تاون آفریقای جنوبی برای جذب آیاندا پاتوسی، نام امیرحسین فتحی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال قید شده و امضای او دیده می‌شد. به دنبال این موضوع، برخی‌ها این سؤال را مطرح کرده‌اند که چرا فتحی با وجود استعفا از مدیرعاملی باشگاه استقلال، همچنان اسناد رسمی باشگاه را امضاء می‌کند.

 

ماجرا این است با وجود استعفای فتحی، هنوز مدیرعامل جدید منصوب نشده و اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه شده است. زمانی که مجمع باشگاه استقلال تشکیل شود، پس از انتخاب مدیرعامل جدید، باید امضای فرد جدید به ثبت شرکت‌ها رسیده و در روزنامه رسمی آگهی داده شود. بنابراین، تا زمان انتخاب مدیرعامل جدید، امضای فتحی به عنوان مدیرعامل جدید مورد قبول خواهد بود. فتحی که در حال حاضر تنها عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال است، اسناد باشگاه را امضاء می‌کند تا کارها روال خود را طی کند.

 

این مسئله از لحاظ قانونی توضیح داده شد، اما هواداران استقلال به شدت نسبت به این مسئله معترض بوده و اعتقاد دارند که مدیرعامل پیشین استقلال همچنان به عنوان یک فرد بانفوذ در استقلال تصمیم‌گیری می‌کند.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------