امیدوارم مسئولان به وعده‌های خود عمل کنند/ زدن تلنگر علت اصلی خداحافظی از ورزش بود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,شاهین مهردلان
قهرمان مسابقات بزرگسالان آسیا در رشته پرتاب وزنه و رکوددار مسابقات داخل سالن آسیایی گفت: امیدوار هستم مسئولان به وعده های داده شده خود عمل کنند.

 شاهین مهردلان که چند روز گذشته از ورزش خداحافظی کرده بود، در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: در حقیقت با خداحافظی از ورزش خواستم به مسئولان تلنگر بزنم و تا بیشتر به این ورزش توجه کنند.

 

وی با اشاره به اینکه پنج ماه بیشتر به برگزاری مسابقات آسیایی نمانده بود، افزود: برای حضور در مسابقات المپیک نیاز به حمایت مسئولان ورزش داشتم و با انجام این کار می خواستم حمایت های آن ها را داشته باشم.

 

مهردلان با بیان اینکه روز گذشته در فدراسیون جلسه داشتم و موارد لازم برای ادامه ورزش و حضور در مسابقات را اعلام کرده ام، ادامه داد: در همین راستا مسئولان قول هایی را داده اند و توافق نامه نیز امضاء شد.

 

وی تصریح کرد: برای اینکه بتوان ورودی المپیک را کسب کرد و در مسابقات المپیک نیز به مدال رسید باید یک سری شرایط و امکانات مهیا شود که یکی از آن ها شرکت در مسابقات برون مرزی است.

 

مهردلان با اشاره به اینکه مسابقات برای کسب ورودی المپیک در اردیبهشت ماه برگزار می شود، تاکیدکرد: برای کسب ورودی و حضور در المپیک خیلی به حضور در اردوها اعتقاد ندارم و به نظرم حضور در مسابقات برون مرزی موثرتر خواهد بود.

 

وی توضیح داد: یکی از درخواستهایم از فدراسیون حمایت برای حضور در مسابقات برون مرزی بوده که فدراسیون نیز قول حمایت را داده است.

 

مهردلان گفت: یکی دیگر از خواسته هایم اسکان خوب در اردوها بود که در اردوی مشهد اسکان خوبی نداشتم و از سوی پرداخت هزینه های اردو نیز از درخواست ها بود که مورد قبول واقع شد.

 

وی به کسب مدال در المپیک نیز اشاره کرد، افزود: هدفم فقط کسب مدال در المپیک است و تلاش لازم برای رسیدن به آن نیز انجام می شود اما اصلا مشخص نیست که به این مدال خواهم رسید یا نه.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------