کونته: شب خاصی برای اینتر رقم خورد/پیولی: از دست بازیکنانم عصبانی هستم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کونته
سرمربی تیم فوتبال اینتر ضمن اعتراف به تحت فشار قرار گرفتن شاگردانش در نیمه نخست دربی میلان، پیروزی مقابل رقیب همشهری را اتفاقی خاص توصیف کرد.

 به گزارش تسنیم، در حساس‌ترین بازی هفته بیست‌و‌سوم سری A‌ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) تیم‌های فوتبال اینتر و میلان به مصاف هم رفتند که این بازی را اینتر با وجود شکست 2 بر صفر در پایان نیممه اول در نهایت با نتیجه 4 بر 2 به سود خود به پایان رساند و صدرنشین شد.

 

پیش از این تنها یک بار سابقه داشت که اینتر دربی میلان را با وجود 2 گل عقب افتادن ببرد که این اتفاق به پیروزی 6 بر 5 این تیم در ماه نوامبر سال 1949 برمی‌گشت.

 

آنتونیو کونته، سرمربی نراتزوری در پایان بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: قطعاً شب خاصی برای ما رقم خورد. نیمه اول واقعاً به دردسر افتادیم، شاید بیش از هر زمان دیگری در این فصل و این خطر وجود داشت که متحمل شکست بدی شویم. در عوض در نیمه دوم کارمان را خوب انجام دادیم، تعادل را به بازی برگرداندیم و فهمیدیم که کجای کارمان می‌لنگد و نیاز دارد که تقویت شود. ما باید به کاری که انجام می‌دادیم ایمان داشتیم و از این بابت باید بازیکنان‌مان را تحسین کنم. جدا از نتیجه، اینکه دیدم آنها زیر چنین فشاری مقاومت کردند و توانستند نتیجه را برگردانند برایم بسیار خوشحال کننده بود چون این یعنی که آنها دارند برای دستیابی به یک چیز بسیار مهم آماده می‌شوند.

 

کونته با توجه به بازگشت تیمش به صدر جدول، در پاسخ به سؤالی درباره شانس قهرمانی اینتر گفت: هنوز برای صحبت کردن درباره چیزی که فعلاً فقط رؤیایش را داریم زود است. البته رؤیا داشتن مشکلی ندارد. چیزهایی که بعد از این انتظارمان را می‌کشد سخت است. من فکر می‌کنم که بعد از این ما درک بهتری از پتانسیل و توانایی‌های واقعی‌مان خواهیم داشت.

 

از همین چهارشنبه بازی‌های بعدی‌مان با مصاف با ناپولی در جام حذفی آغاز می‌شود. بعد بازی با لاتزیو در لیگ را داریم، تیمی که در طول سال‌‌های اخیر تقویت شده است. ما نمی‌توانیم هر روز انتظار کسب پیروزی داشته باشیم، چون فعلاً در حال ساختن تیم‌مان هستیم. این بازیکنان امروز قدرت و دل و جرأت‌شان را نشان دادند.

 

کونته در پاسخ به این سؤال که بین دو نیمه چه حرفی به بازیکنانش زد که بازی آنها را متحول کرد، تأکید کرد: بین دو نیمه نیازی نبود که من حرفی بزنم. من در مواقع سخت فکر می‌کنم. در چنین مواقعی باید بسیار شفاف عمل کنید و مسئولیت‌پذیر باشید. در عقب افتادن‌مان در پایان نیمه اول تا حد زیادی مسئولیت با من بود. ما از ابتدا تا انتها اتحادمان را حفظ و راه‌مان در آن لحظات سخت پیدا کردیم. این شب را باید به خاطر بسپاریم، چون در آینده که دچار مشکلاتی مشابه شویم به ما کمک خواهد کرد. هر تیمی نمی‌تواند عملکردی که ما در نیمه دوم داشتیم را ارائه کنیم و به میلان 4 گل بزند. بازیکنان من می‌‌دانستند که عملکردشان در نیمه اول ضعیف بود، پس با تواضع کارشان را انجام دادند و در نیمه دوم جبران کردند. امشب برای ما شب مهمی بود چون باعث شد بفهمیم که همیشه اول باید از فکرمان استفاده کنیم، بعد از احساسات‌مان و در نهایت از پاهای‌مان.

 

خیلی‌ها انتظار داشتند که کونته از خرید جدید تیمش، کریستین اریکسن در ترکیب اصلی استفاده کند اما این هافبک دانمارکی به عنوان بازیکن تعویضی جای الکسیس سانچس را گرفت آن هم زمانی که اینتر 3 بر 2 پیش بود. کونته در این خصوص هم گفت: کریستین به خوبی فوتبال را می‌شناسد و درک بالایی از آن دارد اما او هنوز صد درصد آماده نیست. به استفاده از او پشت سر لوکاکو فکر کرده بودم اما بعد تصمیم گرفتم که خیلی دست به ترکیب نزنم چون برای ما خیلی مهم است که با دو مهاجم بازی کنیم. اریکسن از زمان بازی در تاتنهام مسئله‌ای داشت که هنوز ادامه دارد و به همین دلیل کمی طول می‌کشد که او به آمادگی کامل دست پیدا کند.

 

 پیولی: از دست بازیکنانم عصبانی هستم/ دو گل اول اینتر تمرکزمان را گرفت

سرمربی تیم فوتبال میلان پس از باخت در دربی میلان اعتراف کرد که از دست بازیکنانش عصبانی است، چون به وظایف‌شان عمل نکردند.

 

به گزارش تسنیم، استفانو پیولی هم مانند مارکو جامپائولو نتوانست به ناکامی‌های میلان در دربی دلامادونینا پایان دهد و با اینکه تیمش نیمه اول مصاف با اینتر را 2 بر صفر برد، در نهایت شاهد باخت 4 بر 2 مردان خود در هفته بیست‌و‌سوم سری A بود. این باخت در حالی در کارنامه میلان تحت هدایت پیولی به ثبت رسید که این تیم در نیمه اول کاملاً بر بازی سوار بود و با گل‌های ابراهیموویچ و آنته ربیچ پیش افتاد هر چند در نیمه دوم، اینتر متحول شده، ورق را کاملاً به سود خود برگرداند و دومین دربی دلامادونینای این فصل را همچون دربی اول به سود خود به پایان رساند.

 

پیولی در پایان بازی انگشت اتهام را به سمت بازیکنان میلان گرفت و گفت: نیمه اول استراتژی بازی ما به خوبی جواب داد و حقش بود که بیش از دو گل بزنیم. متأسفانه آن دو صحنه که ما باید به مراتب در آنها بهتر کار می‌کردیم از نظر روانی روی بازیکنان ما تأثیرگذار بود و ذهنیت آنها را خراب کرد. دریافت دو گل در عرض سه چهار دقیقه همه چیز را عوض کرد. ابراهیموویچ این موقعیت را داشت که بازی را 3-3 مساوی کند اما گل‌هایی که خورده بودیم کاملاً تمرکزمان را از بین برده بود. اینتر نسبت به ما تیم به مراتب با تجربه‌تری است و به بازی در برخی شرایط خاص بیشتر عادت دارد. به همین دلیل هم آنها توانستند به بازی برگردند، البته ما بدشانس هم بودیم چون دو بار توپ را به تیر زدیم.

 

پیولی افزود: من از دست بازیکنانم عصبانی هستم، چون آنها در صحنه‌هایی که منجر به گل‌های اینتر شد به برخی وظایف دفاعی‌شان عمل نکردند و زمانی که کار را رها کردند، تاوانش را دادیم. واقعاً حیف شد چون ما بازی را تحت کنترل داشتیم و یک دست و پای حریف قدرتمند را بسته بودیم. طوری بازی کردیم که اصلاً مشخص نبود که میان دو تیم 19 امتیاز فاصله است. ما یکسری وظایف دفاعی داشتیم و به آنها عمل نکردیم.

 

بدون شک در نیمه اول این بازی بهترین عملکرد فصل‌مان را ارائه کردیم اما در نهایت یک دربی را که داشتیم آن را می‌بردیم باختیم. در بازی‌های بعدی باید همان کاری که در نیمه اول این مسابقه انجام دادیم تکرار کنیم. نباید بروزویچ را روی خط محوطه جریمه تنها می‌گذاشتیم و نباید به الکسیس سانچس اجازه می‌دادیم از تله آفساید فرار کند. چند چیز بود که می‌دانیم باید بهتر از این‌ها انجام‌شان می‌دادیم. من حق دارم عصبانی باشم و حق دارم ناراحت باشم چون باید این بازیکنان را متوجه کنم توانایی اینکه از ارتکاب چنین اشتباهاتی جلوگیری کنند را دارند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------