آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

کرونا، مانع حضور دو ایرانی در اجلاس فوق العاده فوتبال آسیا



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فوتبال
اهالی فوتبال در ایران در انتظار تعیین تکلیف انجام یا تعطیلی رقابت های ورزشی تا پایان پیک شیوع کرونا هستند. 

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که سازمان لیگ به دلایلی از جمله نگرانی های مختلف بابت تقویم سال آینده عقیده دارد که رقابت های فوتبال نباید تعطیل بشود اما در اجلاس فوق العاده آسیایی که شنبه در کشور امارات انجام خواهد شد، در اینباره تصمیم نهایی با حضور اعضای کنفدراسیون های عضو گرفته خواهد شد.

 

در این اجلاس قرار است در خصوص ادامه مسابقات چه در محدوده باشگاهی و چه در محدوده ملی ( در قاره آسیا) تصمیم گرفته شود و پیش بینی ها بر این است که فعلا رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و همچنین دو فیفادی آسیا به تاخیر خواهد افتاد.

 

در شرایطی که به کشور ایران نیز گفته شده دو نماینده خود را به این اجلاس بفرستند، در حال حاضر سفر به کشور امارات برای شهروندان ایرانی غیرممکن است. کشور امارات به عنوان میزبان این اجلاس پروازهای ورودی خود را به روی ایران بسته. همچنین کشور عمان نیز اجازه ورود به هیچ پروازی را از ایران به فرودگاه اصلی این کشور نمی دهد تا فعلا مشکلاتی بزرگ بر سر سفر به کشور امارات یا سفر به عمان و استفاده از کانال ترانزیت این کشور وجود داشته باشد.

 

با این وصف تنها مبادی خروجی برای سفر به امارات هواپیمایی قطری است که آن هم با شدیدترین سختگیری مسافران ایرانی که قصد سفر به این کشور را داشته باشد دو هفته قرنطینه می‌کند. این این قرنطینه نه در فرودگاه که در هتل انجام می‌شود و اگر کسی نخواهد به آن تن بدهد از کشور قطر دیپورت می‌شود.

 

در حال حاضر هواپیمایی قطر هر روز بامداد یک پرواز به سمت فرودگاه دوحه دارد که البته فعلا این پرواز برای ترانزیت و برای ارسال مسافران به کشورهای اروپایی انجام می شود و رقم بلیت ها افزایش باورنکردنی یافته و بعنوان مثال پرواز تهران - دوحه برای ترانزیت فعلا مبلغی 30 میلیون تومان قیمت دارد که 10 برابر قیمت عادی است.

 

همچنین از ایران نیز پروازهایی به شکل محدود به سمت دوحه انجام می شود اما مشمول نکاتی است که گفته شد. اگر مسافری قصد سفر از ایران به دوحه داشته باشد باید قرنطینه دو هفته ای را تحمل نماید. با این وصف به نظر نمی رسد نمایندگان ایران در اجلاس آسیایی قادر به حضور باشند و شاید بهترین راه استفاده از وسائلی مثل اسکایپ یا تکنولوژی ارتباطی باشد که البته در امارات پیام رسان‌هایی مثل واتس آپ فیلتر هستند!

 

در حال حاضر برخی از خطوط هواپیمایی مثل ماهان، پروازهای خروجی به سمت اروپا (شهر بارسلونا و یکی دو شهر دیگر به شکل محدود) را دارند و مسافرانی که قصد حضور در کشور اروپایی و امریکا و کانادا را دارند از طریق بارسلونا به این کشورها ترانزیت می‌شوند؛ البته در فرودگاه درجه تب اندازه گرفته شده و گواهی سلامت موقت به آنها داده می شود تا سفر آنها به سایر کشورها با مشکل مواجه نشود.

 

این را بدانید که پروازهای ماهان از امارات به تهران انجام می شود اما فعلا هیچ مسافری از ایران حق حضور در فرودگاه های شارجه، دبی و ابوظبی را ندارد که چرا مجوز اصلی ورود به این کشور که همان ویزاست با از سوی دولت کشور امارات متوقف شده است. با این سختگیری بعید به نظر می رسد رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امکان ادامه داشته باشند مگر آنکه ای اف سی تصمیم بگیرد و نمایندگان کشور ایران به عنوان یکی از مراکز اصلی شیوع کرونا از جدول رقابت ها حذف کند که البته این مساله در مسابقات ملی نیز امکانپذیر نیست چرا که مساله پیک کرونا فعلا یک موضوع موقتی تشخیص داده شده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------