توضیح فتح‌الله‌زاده درباره بدهی ایسما،جباروف، منشا و پرونده‌های خارجی



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فتح‌الله‌زاده
برخی از پیشکسوتان باشگاه استقلال با فتح الله زاده، سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال در محل این باشگاه دیدار کردند.

به گزارش ایلنا،برخی از پیشکسوتان باشگاه استقلال با  فتح الله زاده، سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال در محل این باشگاه دیدار کردند. در این نشست صمیمانه که بزرگانی همچون علی جباری، نصرالله عبدالهی، جواد قراب، محمد نوری، حضور داشتند، پیشکسوتان ضمن تبریک به علی فتح الله زاده برای بازگشت به باشگاه استقلال برای او در راه مدیریت این باشگاه آرزوی موفقیت کردند.

 

فتح الله زاده در این نشست با ابراز خرسندی از حمایت پیشکسوتان حضور آن ها در باشگاه را خیر مقدم گفت و از پیشکسوتان خواست با کمک های فکری خود او را در راه اداره باشگاه یاری رسانند. وی در بخشی از صحبت های خود  به مشکلات مالی پیش رو اشاره کرد و درباره موعد پرداخت برخی بدهی‌ها با بازیکنانی همچون ایسما، جباروف، منشا و بدهی به جا مانده از پرونده جام حذفی و همچنین دیون باقی مانده مربیان خارجی توضیحاتی داد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فتح‌الله‌زاده

وی همچنین پیرامون حضور خود در کمپ ناصر حجازی  و  ورزشگاه امام رضا (ع) نیز حرف های مهمی به زبان آورد و ابراز امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک مجموعه عوامل باشگاه بتوانند از امکانات این ورزشگاه به نحو مطلوب بهره بگیرند. فتح الله زاده در این دیدار پیرامون برنامه ماه ها و سال های آتی با پیشکسوتان همفکری کرد و تاکید کرد که وضعیت بهتر خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------