کلوپ: امشب، شب تکمیل شدن بدشانسی های لیورپول بود/سیمئونه: با گل اول فهمیدیم صعود می‌کنیم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کلوپ
سرمربی لیورپول که از شکست تیمش برابر اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا ناراحت است از سبک بازی اتلتیکو ابراز تعجب کرد. 

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، لیورپول در دیدار برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۳ بر ۲ در آنفیلد تن به شکست داد.

 

لیورپول با توجه به شکست یک بر صفر در دیدار رفت برابر اتلتیکو مادرید از صعود به دور بعد بازماند تا مدافع عنوان قهرمانی حذف شود.

 

یورگن کلوپ در نشست خبری بعد از بازی ابتدا درباره اشتباه بد سنگربان تیمش گفت: قبل از هر چیز باید بگویم که آدریان دروازبان خوبی است. گل خوردن و اشتباه جزئی از فوتبال است. گلی که اتلتیکو مادرید به ثمر رساند همه چیز را تغییر داد.

 

او ادامه داد: نمی‌دانم اتلتیکو مادرید چرا با وجود این همه بازیکنی خوبی که در اختیار دارد با این سبک بازی می‌کند. اتلتیکو مادرید می‌تواند با این بازیکنان فوتبال زیباتری را به نمایش بگذارد اما آنها به دلیلی که من نمی‌دانم عقب می‌نشینند و به فوتبال دفاعی می‌پردازند و تنها به ضد حملات اکتفا می‌کنند.

 

سرمربی لیورپول در ادامه صحبت‌های خود گفت: چه بسا من بازنده بدی باشم. بازیکنان لیورپول برابر تیمی باکیفیت و در سطح جهانی که تنها به کارهای دفاعی می‌پرداختند تن به شکست دادند. ما در این دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و فرصت‌های خود را روی دروازه حریف خلق کردیم.

 

کلوپ در پایان گفت: من با وجود شکست برابر اتلتیکو مادرید از نمایش تیمم راضی هستم. در این دیدار بدشانس بودیم اما نباید فراموش کرد که فصل قبل برای قهرمانی شانس هم با ما یار بود. امشب دقیقا شرایط برعکس بود و اصلا شانس با ما یار نبود چرا که با وجود آنکه بسیار خوب بودیم اما توپ‌ها به گل تبدیل نمی‌شد.

  

 سیمئونه: با گل اول فهمیدیم صعود می‌کنیم

سرمربی آتلتیکومادرید می‌گوید وقتی شاگردانش به گل نخست رسیدند، مصمم شدند با گل‌های بعدی راه صعود را هموار کنند.

 

به گزارش فارس، شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آتلتیکومادرید بعد از ۱۲۰ دقیقه مصاف با لیورپول به برتری ۳ بر ۲ رسید تیم اسپانیایی بعد از برد یک بر صفر بازی رفت، با ۲ پیروزی راهی دور یک چهارم نهایی شد.

 

دیگو سیمئونه بعد از موفقیت تیمش اظهار داشت: خیلی خیلی بابت موفقیت تیمم خوشحال هستم. با این نتیجه بزرگ، بار دیگر به جمع ۸ تیم برتر قاره راه یافتیم.

 

وی ادامه داد: برای صعود در واقع از سد تیمی بسیار خوب و قدرتمندی گذشتیم. حریفی که مقام نخست اروپا را داشت. آنها واقعا تیمی درخشان بودند و تحت تاثیر بازیکنان و هواداران پرشمار خود، بازی بزرگی کردند.

 

مربی آرژانتینی گفت: در این شرایط تلاش کردیم بازی خود را انجام دهیم. فشار زیادی را تحمل کردیم و موفق شدیم به آنچه می خواستیم، برسیم.

 

سیمئونه تصریح کرد: وقتی گل اول را زدیم، مصمم تر شدیم و برای گل های بعدی تلاش کردیم.

 

در این مسابقه مارکوس لیورنته ۹۷+۱۰۶ و موراتا ۱+۱۲۰ برای تیم سیمئونه گل زدند؛ در حالیکه لیورپول توسط واینالدوم ۴۳ و فیرمینو ۹۴ به گل رسید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------