عدم مخالفت انگلیسی‌ها با اهدای جام به لیورپول



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , جام قهرمانی
بر اساس اعلام رسانه‌های انگلیسی، در صورت توقف کامل لیگ برتر انگلیس، احتمال اهدای جام قهرمانی این فصل به لیورپول بالا است. 

به گزارش ورزش سه ، رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که اگر در نهایت در این کشور تصمیم گرفته شود که فصل جاری لیگ برتر به دلیل نگرانی‌ها از شیوع ویروس کرونا کلا تعطیل شود، به احتمال زیاد جام قهرمانی به لیورپول اهدا خواهد شد و قرمزهای آنفیلد بعد از سی سال اولین قهرمانی‌شان در لیگ فوتبال انگلیس را بدست خواهند آورد.

 

درحالیکه فعلا لیگ برتر به دلیل ترس از انتشار گسترده ویروس کرونا به مدت سه هفته به حالت تعلیق درآمده و اگر اتفاق جدیدی نیفتد قرار است بازی‌ها از روز 3 آوریل از سر گرفته شود، لیورپول تنها دو پیروزی تا قهرمانی در این لیگ فاصله دارد. به این ترتیب اگر لیگ برتر طبق برنامه فعلی از 3 آوریل از سر گرفته شود لیورپولی‌ها احتمالا خواهند توانست در ماه مه قهرمانی‌شان را جشن بگیرند.

 

روزنامه تلگراف به نقل از یکی از مقامات ارشد یکی از باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس مدعی شد که سایر باشگاه‌های لیگ برتری با اهدای جام قهرمانی به لیورپول مشکل چندانی ندارند.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , جام قهرمانی

 

شاگردان کلوپ در حال حاضر با اقتدار صدرنشین لیگ هستند و با تیم دوم جدول، منچسترسیتی، 25 امتیاز اختلاف دارند.

 

لیگ  برتر دیروز جمعه اعلام کرد که تمام مسابقات لیگهای این کشور را تا تاریخ 3 آوریل به  حالت تعلیق درآورده است. این طولانی‌ترین وقفه‌ای است که از زمان جنگ جهانی دوم در رقابتهای فوتبال انگلیس اعلام شده است.

 

ولی با توجه به اینکه اعلام شده ویروس کرونا ممکن است در ماه‌های اردیبهشت و خرداد به اوج گسترش خود برسد این احتمال وجود دارد که در نهایت لیگ برتر به کل ملغی شده و ادامه بازی‌های این فصل دیگر برگزار نشود.

 

روزنامه تلگراف به نقل از منبع خود که از او به عنوان یکی از مقامات ارشد یکی از باشگاه‌های لیگ برتری یاد کرده نوشت:" خطر خیلی جدی است. صحبت اصلی در حال حاضر این است که آیا لیورپول قهرمان خواهد شد یا نه. ولی با توجه به خطر ناشی از ویروس کمتر کسی به این موضوع اهمیت می‌دهد. البته همه قصد دارند که لیگ را از سر بگیرند ولی آیا واقعا چنین چیزی ممکن خواهد بود؟".

 

 یکی دیگر از مسائل مهم مساله تیم‌های سقوط کننده و صعود کننده خواهد بود. یکی از پیشنهادها این بوده که دو تیم صدرنشین رقابت‌های چمپیونشیپ یعنی لیدز و وست بروموویچ به لیگ برتر صعود کرده و فصل آینده این لیگ با حضور 22 تیم برگزار شود.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , جام قهرمانی

 

در این صورت برای جبران بازی‌های بیشتر رقابت‌های لیگ‌کاپ برگزار نخواهد شد و برای یک فصل بعد از آن برای بازگشت تیمها به تعداد استاندارد، به جای سه تیم سقوط کننده، پنج تیم از لیگ برتر سقوط خواهند کرد.

  

در مورد تیمهای صعود کننده به لیگهای اروپایی هم پیشنهاد اکثریت این است که کسانی که در حال حاضر در جدول لیگ برتر صدرنشین هستند جواز صعود به این لیگها را بدست بیاورند.

 

 

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------