همسر رئیس هیئت مدیره استقلال درگذشت/ خلیل زاده از بیمارستان مرخص شد



اخبار,اخبار جدید,اخبار
اسماعیل خلیل زاده در غم از دست دادن همسر خود عزادار شد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران که به دلیل شیوع ویروس کرونا در بیمارستان فیروزگر تهران بستری امروز سوگوار شود.

 

خلیل زاده که مدتی شاهد بیماری همسرش بود امروز با غم از دست دادن وی عزادار شد.

 

 

خلیل زاده از بیمارستان مرخص شد

فارس نوشت: اسماعیل خلیل زاده،رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال که به دلیل بیماری کرونا چند روزی در بیمارستان فیروزگر بستری بود، امروز مرخص شد.وی امروز بعد از مدت ها همسرش را به دلیل بیماری از دست داد.

 

خلیل زاده بعد از ابتلا به کرونا در بیمارستان فیروزگر تهران بستری شده بود.

 

پزشک استقلال رو به بهبود است

دکتر کاوه ستوده، پزشک تیم استقلال تهران یکی از چهره‌های ورزشی این روزها بوده که به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده است.

 

با نزدیک یک هفته از بستری شدن ستوده در بیمارستان و مبارزه او با ویروس کرونا او اکنون وضعیت رو به بهبودی دارد و پیش بینی می‌شود طی چند روز آینده از بیمارستان مرخص شود.

 

دکتر امین نوروزی، عضو هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی و معاون پزشکی باشگاه استقلال تهران از پیگیری روند درمان دکتر ستوده، پزشک این باشگاه در بیمارستان خبر داد.

 

دکتر نوروزی گفت: متاسفانه آقای دکتر ستوده به کرونا مبتلا شده و در حال حاضر بستری است که امیدواریم با پیگیری دقیق روند درمان، هر چه زودتر سلامت کامل خود را به دست بیاورد.

 

وی یادآورشد: از تمام ورزشکاران و خانواده ورزش این درخواست را داریم که نکات بهداشتی و توصیه های وزارت بهداشت را بجد رعایت کنند.

 

معاون پزشکی باشگاه استقلال گفت: بدیهی است که ویروس کرونا با کسی شوخی ندارد در نتیجه از همه مردم عزیز بویژه دوستداران ورزش می خواهیم در خانه بمانند تا به امید خدا زنجیره ویروس کرونا قطع شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------