آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

رئیس یوفا: اگر تا ماه ژوئن کرونا تمام نشود، تمامی نتایج بی اعتبار می‌شود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
رئیس یوفا اعلام کرد در حالیکه تا تیرماه وضعیت مسابقات فوتبال در این قاره مشخص نشود، تمامی نتایج بی اعتبار اعلام خواهد شد و برای فصل جدید تصمیم گیری می‌شود. 

به گزارش ایلنا، الکساندر چفرین، رئیس یوفا، اذعان کرد که فصل فوتبال اروپا "احتمالاً از دست می‌رود" در صورتی که حداکثر تا پایان ماه ژوئن دوباره شروع نشود.

 

هیئت حاکم بر فوتبال اروپا یک کارگروه تنظیم کرده است تا تقویم بالقوه ای را برای فدراسیون‌ها دنبال کند زیرا آنها با همه‌گیری کروناویروس، مجبور شدند تمام لیگ‌های اصلی خود را متوقف کند.

 

در حالی که چفرین می‌گوید سناریوهای مختلفی برای بررسی وجود دارد، او نمی‌تواند اطمینان دهد که می‌توان فصل جاری را به پایان رساند و می‌گوید که همه چیز بستگی به نحوه تکامل همه گیری این ویروس دارد.

 

وی به روزنامه ایتالیایی La Repubblica گفت: "هیچ کس نمی‌داند کرونا چه موقع پایان می‌رسد؟ ما یک برنامه A ، B یا C داریم: برای شروع مجدد در اواسط ماه مه ، در ژوئن یا در پایان ماه ژوئن. اگر در این صورت ما قادر به انجام هیچکدام از اینها نباشیم، احتمالاً این فصل از بین می‌رود. احتمالاً پایان این فصل در آغاز فصل بعدی نیز وجود دارد که بعداً به تعویق می‌افتد و کمی بعد شروع می‌شود.

 

چفرین ادامه داد: ما با لیگ‌ها، باشگاه‌ها در تماس هستیم، یک گروه متخصص وجود دارد و خواهیم دید که چه راه حلی برای همه بهتر است. ما باید مثل هر بخش دیگر صبر کنیم."

 

در انگلیس، اتحادیه فوتبال قبلاً تصمیم گرفته است فصل را برای تقسیمات غیر لیگ زیر لیگ‌های ملی شمالی و جنوبی بی‌اعتبار اعلام کند و به نوعی به پایان برساند.

 

عدم قطعیت پیرامون ادامه فصل فوتبال موضوعات مختلفی از جمله سرنوشت بازیکنان خارج از قرارداد، پرداختی کارمندان و اسپانسرها و فینال لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را برانگیخته است.

 

چفرین می‌گوید در حال حاضر هیچ علامتی درمورد اینکه آیا مسابقات قاره‌ای بازی های فینال خود را برای عموم ببندد، وجود ندارد.

 

وی گفت: "تصور کردن همه بازی‌ها پشت درهای بسته دشوار است، اما در حال حاضر ما حتی نمی‌دانیم که مسابقات آیا از سر گرفته خواهیم شد، بدون صرف نظر از حضور طرفداران یا بدون آن‌ها. اگر گزینه‌های دیگری وجود نداشته باشد، باز هم بهتر است لیگ‌ها را منعقد کنیم. می‌توانم بگویم که فکر نمی‌کنم مرحله فینال جام اروپا را پشت درهای بسته برگزار کنم. در این لحظه دراماتیک، مهمترین چیز سلامتی است و برای خارج شدن از این بحران وقفه در فوتبال نشانگر این است که اروپا و جهان متوقف شده‌اند. فوتبال اروپا کاملاً متحد است."

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------