ادامه اختلاف‌ها برای از سرگیری سری آ ایتالیا



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , سری آ ایتالیا
در حالی که احتمال از سرگیری سری آ ایتالیا در ماه ژوئن وجود دارد، برخی از باشگاه و مسوولان این کشور مخالف این کار هستند. 

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، تیم‌های سری آ ایتالیا آماده هستند که در ماه می به تمرینات برگردند. آن‌ها امیدوارند رقابت‌ها از اواخر آن ماه یا اوایل ژوئن آغاز شود. با این حال جووانی رتسا، مدیر موسسه عالی سلامت ایتالیا این ایده را خوب ندانست و گفت: من طرفدار رم هستم و به همین خاطر می‌گویم فصل در همین جا تمام شود. در این رابطه باید دولت تصمیم‌گیری کند اما فوتبال ورزشی است که در آن برخورد وجود دارد و می‌تواند خطرناک باشد. فرض کنیم اکنون در ماه می هستیم و می‌شنوم که باید کنترل روی بازیکنان بیش‌تر شود اما این کار را سخت می‌دانم. من مخالف از سرگیری بازی‌ها هستم.

 

این اظهارات با واکنش هر دو گروه رقابت‌های قهرمانی ایتالیا روبه‌رو شد. یک گروه موافق از سر گیری سری آ است و گروهی دیگر مخالف این موضوع است. اوربانو کایرو، رییس تورینو در یک مصاحبه گفت: پرفسور رتسا دلیل دارد. بازگشت در ماه می غیرممکن است. او مرد علم است و همان حرفی را زد که من از چند هفته پیش رویش تاکید دارم.

 

در مقابل باشگاه لاتزیو که برای عنوان قهرمانی می‌جنگد و در ۲۰ سال گذشته چنین چیزی بی‌سابقه بوده است، تاکید کرد که می‌خواهد بازی‌های باقی مانده برگزار شود. آرتورو دیاکوناله، مدیر روابط عمومی این باشگاه به شدت از اظهارات رتسا انتقاد کرد و گفت: مختصصان خیلی مفیدتر هستند اگر برای بهتر شدن شرایط راهی پیدا کنند یا واکسنی بسازند تا شیوع متوقف شود. دانشمندان باید به علوم بپردازند نه تیفوسی‌ها.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------