مصطفوی: قلعه‌نویی هیچ وقت برای سرمربیگری استقلال زیرآب حجازی را نزد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,مصطفوی قلعه‌نویی
رئیس اسبق فدراسیون فوتبال کشورمان به خبرورزشی گفت: در تمام این سال‌ها هرگز ندیدم امیر قلعه‌نویی خدای ناکرده پشت سر ناصر حجازی عزیز و خانواده محترم‌شان کوچک‌ترین حرفی بزند.

به گزارش خبرورزشی، رابطه افشین پیروانی و امیر قلعه‌نویی پس از ماجرا‌های جدال سپاهان - پرسپولیس حسابی تیره شده و طرفین هر از چندگاهی علیه همدیگر مصاحبه می‌کنند و کنایه می‌زنند. داستانی که دوباره چند روزی است بر سر زبان‌ها افتاده است. در این میان داریوش مصطفوی که خودش در سال ۸۵ دبیر و همه‌کاره فدراسیون فوتبال بود، حق را به سرمربی سپاهان می‌دهد و البته حرف‌های دیگری هم می‌زند که...

 

قلعه‌نویی مقصر نیست

در ماجرای بازی سپاهان - پرسپولیس یک‌سری اتفاقات افتاد که همه شاهد بودند. امیر قلعه‌نویی را از سیزده سالگی می‌شناسم و افشین پیروانی را نیز از ۲۹ سال قبل هنگامی که بازیکن تیم امید بود زیر نظر دارم. در سال ۸۷ هم او را بنا بر شرایطی مربی پرسپولیس کردم. هر دو نفر بچه‌های خوبی هستند ولی در این ماجرا معتقدم امیر مقصر نیست. فکر نمی‌کنم تقصیر قلعه‌نویی باشد. صادقانه بگویم، اگر قلعه‌نویی حرف از دین می‌زند به دلیل آن است که دین را فقط برای دین می‌خواهد نه برای بالا رفتن از پله‌های ترقی. افشین پیروانی بسیار محترم است، اما نمی‌دانم چرا در حرف‌هایش گذشته را شخم می‌زند. حال اگر اختلافی هم پیش آمده دیگر دلیلی ندارد گذشته و تاریخ را باز کرد و حرف‌هایی زد که اصلاً به نفع فوتبال نیست.

 

حضور پیروانی در تیم ملی

همیشه به استفاده از مربیان جوان اعتقاد داشتم و به همین خاطر برای حقِ امثال جواد زرینچه، مجید نامجومطلق، احمدرضا عابدزاده، افشین پیروانی و همین امیر قلعه‌نویی پیگیری می‌کردم. در رابطه با ماجرای دستیاری پیروانی هم بله، امیر درست می‌گوید. به رغم اینکه نباید چنین کاری می‌کردم، از قلعه‌نویی خواستم تا افشین را دستیار خودش کند و او هم لطف کرد و حرف داریوش مصطفوی را زمین نینداخت. خود پیروانی می‌داند که چقدر دوستش دارم. حتماً فراموش نکرده که سال‌ها پیش من با یک تلفن کاری کردم که او به عضویت تیم منتخب آسیا دربیاید.

 

زیرآب‌زنی برای حجازی؟

بگذارید یک مسئله را خیلی شفاف و روشن در خبرورزشی بگویم. در تمام این سال‌ها هرگز ندیدم امیر قلعه‌نویی خدای ناکرده پشت سر ناصر حجازی عزیز و خانواده محترم‌شان کوچک‌ترین حرفی بزند. یک بار برای همیشه بگویم، امیر زیرآب حجازی در استقلال را نزد. البته در مقاطعی مدیران وقت باشگاه باید فقط یک نفر را انتخاب می‌کردند و کاملاً بدیهی بود که اختیار چنین کاری را داشتند ولی قلعه‌نویی هرگز برای سرمربیگری در استقلال زیرآب حجازی را نزد. او تلاش کرد و به حقش رسید. ناصر حجازی چهره‌ای بسیار محترم بود که من دلم می‌خواست سرمربی تیم ملی شود ولی نتوانستم این کار را بکنم. یک روز هم به او گفتم سرمربی تیم ملی فوتسال شو ولی قبول نکرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------