مهدی: درباره شروع تمرینات مجوزی داده نشده/ در لیگ قهرمانان تصمیم گیرنده باشگاه‌ها هستند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,لیگ برتر فوتبال
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال می‌گوید هنوز درباره شروع تمرینات مجوزی صادر نشده است.

به گزارش ایسنا، سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره پرونده‌های باشگاه‌های لیگ برتری گفت: ما موارد مهم را به باشگاه‌ها گوشزد کردیم و اگر در این راستا تخلفی صورت بگیرد، AFC به نام آن‌ها می‌نویسد.

 

او درباره اینکه قرار است تمرینات تیم‌ها از ۲۰ اردیبهشت آغاز و ۶ خرداد مسابقات شروع شود اظهار کرد: اطلاعی ندارم. تمرینات باید آزاد شود که ما بتوانیم مسابقات را شروع کنیم. درباره شروع تمرینات مجوزی نداریم و هر وقت شروع تمرینات را اعلام کنند، با توجه به برنامه‌ریزی که با باشگاه‌ها داریم، مسابقات را آغاز می‌کنیم.

 

مهدی درباره برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگر گفت: این تصمیم مربوط به ستاد کرونا است و ما نباید تصمیم بگیریم.

 

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره بسته پیشنهادی AFC مبنی بر برگزاری مسابقات در یک کشور مشترک گفت: در این مساله سازمان لیگ کاری نمی‌کند. در لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گیرنده  خود باشگاه‌ها هستند و ما در این راستا کمک‌شان می‌کنیم. آن‌ها باید تقویم خود را اعلام کنند و ما هم طبق برنامه ریزی همیشگی آن را در خلال برنامه‌های خود جا دهیم.

 

او درباره اینکه چه تیم‌هایی غیرقانونی تمرین کردند هم خاطرنشان کرد: هنوز چیزی اعلام نشده و این مساله را هم باید وزارت ورزش اعلام کند و ما هم دخل و تصرفی در این رابطه نداریم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------