«استوکس» باید درس عبرت پرسپولیس شود/ تمرین خانگی ملال‌آور است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تعطیلی اجباری لیگ برتر فوتبال ایران به دلیل بیماری کرونا گفت: این موضوع برای بازیکنان که همیشه در حال تمرین و بازی بودند سخت‌تر از بقیه است.

بهزاد داداش زاده در گفتگو با مهر، در خصوص تمرینات خانگی بازیکنان تیم های فوتبالی در روزهای تعطیلی رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: تمرین در خانه مثل مشق شب هایی است که در دوران دانش آموزی می نوشتیم اما همان تکالیف هم نیاز به بررسی توسط معلم دارد. قطعاً شرایط فعلی برای بازیکنان حرفه ای فوتبال سخت و ملال آور است.

 

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: یک تیم فوتبال با تمرین کردن گروهی و حضور در مسابقات، طراوت و شادابی دارد. روزهای عجیبی برای تمام امور کشورها رقم خورده است و باید صبور بود تا سلامتی انسان ها بیشتر از این به خطر نیفتد.

 

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به شانس بالای قهرمانی این تیم در صورت ادامه بازی های لیگ برتر تاکید کرد: قطعاً تیمی که با ۱۰ امتیاز اختلاف در صدر جدول است شانس بسیار بیشتری دارد. با این حال فکر می کنم بالا بردن جام در پایان فصل برای پرسپولیسی ها هم جذاب باشد.

 

وی درباره بلاتکلیفی مدیریت در پرسپولیس تصریح کرد: واقعاً نمی دانم چه اتفاقاتی در باشگاهی با هواداران میلیونی رقم می خورد که هیچکس هم از آن آگاه نیست. چرا بطور شفاف دلایل تغییر مدیریت عنوان نمی شود. پرسپولیس به خاطر همین اشتباهات مدیریتی زیر بار قرض های سنگین ارزی رفته است. آبروی پرسپولیس و فوتبال ایران در بخش های حقوقی فیفا نباید برود. چرا باید بدون در نظر گرفتن قوانین جاری با بازیکن و مربی خارجی طوری قرارداد بسته شود که آنها بلافاصله پس از رفتن از ایران شکایت کرده و به راحتی محکوممان کنند؟

 

داداش زاده افزود: آنتونی استوکس از لحاظ فنی قابلیت های داشته است اما همین یک مورد به دلیل بی انضباطی و حاشیه هایش باید درس عبرتی برای پرسپولیسی ها شود. بازیکنی که خیلی راحت رفت و کسی هم نیست پیگیر غیبت غیر موجه او شود.

 

کارشناس فوتبال ایران خاطرنشان کرد: بخش اصلی مشکلات تیم ها مربوط به مدیریت است. حتی استعدادیابی هم برای استفاده از توانمندی های فوتبالیست‌های داخلی صورت نمی گیرد تا دیگر سراغ بازیکنان بی کیفیت یا پردردسر خارجی نرویم. آقایان چرا نمی خواهند از اشتباهات درس بگیرند. ادامه این وضعیت پرسپولیس به نفع فوتبال ایران نیست چون همین تیم بیشترین بازیکن ملی پوش را دارد و هوادارانش در آسیا بیشتر از هر باشگاه دیگری هستند.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------