آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

اتوئو: کسی نمی‌تواند مسی را پشت سر بگذارد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
ستاره سابق بارسلونا به ستایش از لیونل مسی پرداخت و او را بهترین بازیکن تاریخ دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، ساموئل اتوئو یکی از ستاره‌های بزرگی به شمار می‌آید که در بارسلونا با مسی همبازی شد هر چند که در نهایت خیلی زود آبی اناری ها را ترک کرد و راهی اینتر شد.

 

او در ستایش از مسی گفت: زمانی که مسی در انتقال بین تیم دوم به تیم اول بود همه می‌دانستیم که او روزی به یک ستاره بزرگ تبدیل خواهد شد. بسیار خوشحالم که تلاش زیاد او جواب داد و الان بهترین است.

 

اتوئو ادامه داد: مسی بدون شک بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان است. رونالدو هم بازیکن کامل است اما هر کسی سلیقه خاصی دارد و من مسی را بهترین می‌دانم. براین باور هستم که هیچ بازیکنی بهتر از مسی نیست. من او را بیشتر از هر بازیکنی دوست دارم.

 

ستاره سابق بارسلونا و اینتر گفت: مسی هیچ وقت تغییر نکرده است. مهم‌ترین چیز از نظر من شخصیت مسی است که اصلا تغییر نکرده است. همه مسی را دوست دارند و به او عشق می‌ورزند. من هم به این بازیکن علاقه زیادی دارم و به او افتخار می‌کنم. من یک نصیحت به مسی کردم که باعث تغییر زندگی او شد و هیچ وقت از این نصیحت سخن نخواهم گفت.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------