آغاز تمرینات تیم های سری آ/ یووه همچنان منتظر رونالدو



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
تیم های حاضر در سری آ ایتالیا می‌توانند از دوشنبه تمرینات خود را از سر بگیرند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، تیم های ایتالیایی می توانند از دوشنبه (امروز) تمرین کنند. وزیر داخلی این کشور اعلام کرد بازیکنان می توانند به صورت انفرادی تمرینات خود را از سر بگیرند، به همین خاطر تمام باشگاه های حاضر در سری آ می توانند در کمپ های خود شروع به کار کنند. البته هر تیم برنامه اش متفاوت خواهد بود. باشگاه یوونتوس اعلام کرد که از سه شنبه باشگاه باز خواهد شد و از بازیکنانی که خارج از کشور هستند درخواست کرد به ایتالیا برگردند. آنها باید دو هفته در قرنطینه بمانند.

 

کریستیانو رونالدو برای بازگشت با هواپیمای شخصی خود با مشکلاتی روبرو شد اما در تورین مطمئن هستند این هفته به ایتالیا برمی گردد. وضعیت کالچو هنوز مشخص نیست. قبل از چهارشنبه دولت پروتکل فدراسیون فوتبال این کشور را بررسی خواهد کرد و اگر شرایط مناسب نباشد پایان لیگ اعلام خواهد شد.

 

وینچنزو اسپادافورا، وزیر وزرش ایتالیا در صفحه شخصی اش نوشت: خبرهای عجیبی می شنوم اما هیچ چیز عوض نشده است. تمرینات تیم ها (گروهی) تا هجدهم می از سر گرفته نخواهد شد و اکنون درباره برگزاری باقی مانده لیگ ها صحبت نمی شود.

 

آغاز تمرینات گروهی تیم مجید حسینی در ترکیه

رسانه های ترکیه ای از شروع تمرینات گروهی تیم ترابزون اسپور ترکیه خبر دادند.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از SID، ترابزون اسپور ترکیه که سید مجید حسینی مدافع ایرانی را در اختیار دارد تمرینات گروهی خود را برای ازسرگیری رقابتهای فوتبال در این کشور آغاز کرد. در روزهای اخیر بازیکنان تیم ترابزون اسپور به صورت انفرادی در خانه تمرین می کردند و اکنون با توجه به دستورالعمل های اجرایی، بازیکنان تیم ترابزون از جمله سید مجید حسینی تمرینات گروهی خودشان را آغاز می کنند تا زمان و برنامه جدید فصل جاری رقابتها اعلام شود.

 

سید مجید حسینی مدافع ایرانی بعد از درخشش در لیگ ترکیه توانست قرارداد خود را برای فصل بعد هم تمدید کند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------