آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

اطلاعاتی جالب از قرارداد الماس سیاه آبی‌ها؛ آپشن‌های 50 و 100 هزار دلاری در قرارداد دیاباته



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
قرارداد شیخ با استقلال حدود 500 هزار دلار به همراه آپشن است.

به گزارش ایلنا،شیخ دیاباته و ضرب العجل ایجنت او برای پرداخت تمام مطالبات معوق این ستاره مالیایی که طی 5 ماه به 230 هزار تومان رسیده بود و همچنین 25 هزار دلار پولی که باید به مدیر برنامه‌های این بازیکن پرداخت شود، در هفته‌های اخیر به یکی از سوژه‌های اصلی فوتبال ایران تبدیل‌شده است.قبل از 26 اردیبهشت باشگاه استقلال توانست حدود 100 هزار دلار از طلب شیخ را با واریز پول به‌حساب بانکی اعلام‌شده از سوی این بازیکن در امارات پرداخت کند.

 

پس‌ازآن در شرایطی که اخبار و شایعاتی درباره فسخ قرارداد این بازیکن به دلیل پرداخت نشدن کامل مطالباتش شنیده می‌شد، باشگاه استقلال از تمدید یک‌هفته‌ای این ضرب العجل برای تسویه‌حساب با شیخ دیاباته خبر داد.در موردقرارداد شیخ یک نکته وجود جالب دارد که بندی در قرارداد او مربوط می‌شود.  

 

500هزار دلار به‌علاوه آپشن 200 هزار دلاری

قرارداد شیخ با استقلال حدود 500 هزار دلار به همراه آپشن است. رقم درخواستی این بازیکن در ابتدا 800هزار دلار برای یک‌فصل بود که مدیران وقت اعلام کردند نمی‌توانند چنین قراردادی را ببندند و چنین دستمزدی را به دیاباته پرداخت کنند، اما می‌شود آپشن هایی را در قرارداد گنجاند که اگر شیخ عملکرد خوبی داشته باشد دریافتی‌اش در آخر فصل به رقم موردنظر او نزدیک شود.

 

به‌این‌ترتیب بندهایی به‌عنوان پاداش گلزنی در قرارداد این بازیکن آفریقایی قید شد که با تحقق آن‌ها ارزش قرارداد او تا حدود700 هزار دلار هم می‌رسد. طبق این بند درصورتی‌که شیخ دیاباته بتواند 5 گل بزند، 50 هزار دلار و درصورتی‌که 5 گل دیگر بزند و 10 گله شود 50 هزار دلار دیگر دریافت خواهد کرد.

 

پس از 10 گل هم درصورتی‌که تعداد گل‌های شیخ دیاباته به 20 برسد، 100 هزار دلار دیگر پاداش خواهد گرفت. به‌این‌ترتیب علاوه بر قرارداد 500 هزار دلاری، 200 هزار دلار هم آپشن در قرارداد شیخ دیاباته آمده تا درمجموع ارزش قرارداد او با استقلال تا 700هزار دلار هم قابل‌افزایش باشد.

 

فعال شدن 100آپشن 100هزار دلاری   

شیخ دیاباته تا اینجای فصل درمجموع 15 بازی برای استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا انجام داده است و موفق شده 8 گل در لیگ و 3 گل هم در آسیا به ثمر برساند تا درمجموع 11 گله شود. به‌این‌ترتیب او تا اینجا موفق شده 2 آپشن 50 هزار دلاری را فعال کند و ارزش قراردادش ر ا 100هزار دلار افزایش دهد. هنوز 10 بازی در لیگ،دست‌کم یک مسابقه در جام حذفی و دست‌کم 4 بازی در لیگ قهرمانان آسیا باقی‌مانده است که روی‌هم 15 بازی می‌شود.

 

اگر استقلال در این بازی‌ها نتایج خوبی کسی کند، آن‌وقت تعداد این بازی‌ها می‌تواند به حدود 20 بازی هم افزایش پیدا می‌کند که فرصت خوبی برای شیخ است تا با زدن دست‌کم  9 گل دیگر آپشن 100 هزار دلاری رسیدن به 20 گل را هم فعال کنند.به‌این‌ترتیب مجموع رقمی که شیخ تا اینجا از باشگاه استقلال‌طلب دارد علاوه بر مبلغ باقی‌مانده از قراردادش، 100 هزار دلار پاداش 11 گل زده او است که با ادامه بازی‌ها و تداوم گلزنی‌های او این رقم می‌تواند تا 200 هزار دلار هم افزایش داشته پیدا کند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------