امید عالیشاه: بیانیه تیم‌های موافق بازی نکردن برای فریب افکار عمومی است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس
بازیکن پرسپولیس گفت: بیانیه باشگاههای مخالف برگزاری ادامه بازی ها را خواندم اما به نظرم بازی با کلمات و به کار بردن کلمات قلمبه، فقط بازی با افکار عمومی است 

به گزارش مهر، امید عالیشاه در گفت‌گو با رسانه باشگاه پرسپولیس، در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس در آستانه آغاز دوباره لیگ برتر گفت: خوشبختانه شرایط خیلی خوبی داریم. بازیکنان در روزهای تعطیلی تمرینات هم از تمرین غافل نشدند و به همین دلیل شرایط بدنی بازیکنان خوب است. دو بازی دوستانه هم اینجا برگزار کردیم و امروز هم سومین دیدار را انجام خواهیم داد. این بازی‌ها به ما کمک زیادی خواهد کرد تا به شرایط خوبتری برسیم. مطمئنا روز به روز شرایط تیم بهتر خواهد شد و تا شروع بازی‌های لیگ می‌توانیم به صددرصد آمادگی برسیم.

 

وی در مورد وضعیت آمادگی خودش هم تصریح کرد: در این مدت تمرینات خیلی خوبی داشتم و مثل همیشه هر زمان که کادرفنی صلاح بداند و به هر اندازه‌ای که بازی کنم با همه توان برای موفقیت پرسپولیس تلاش خواهم کرد. تا جایی که توان دارم همه جوره به تیم کمک می‌کنم تا بهترین اتفاقات برای پرسپولیس و هوادارانش رقم بخورد.

 

هافبک سرخپوشان درباره بازی با پیکان که تقابل صدرنشین و قعرنشین لیگ برتر است اظهار داشت: امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم واقعا کار سختی است و تیم‌ها برای موفقیت باید در نیم فصل اول امتیازات لازم را جمع‌آوری کنند. درست است که از نظر امتیازی شرایط خیلی خوبی در جدول داریم اما کار را تمام شده نمی‌دانیم. اگر این تفکر در تیم ما وجود داشته باشد زمین خواهیم خورد. با انگیزه‌ای که بین بازیکنان خودمان می‌بینم چنین چیزی در تیم وجود ندارد و در هر بازی برای بردن به زمین خواهیم رفت. البته این را هم در نظر بگیرید که تیم پیکان تیم خیلی خوبی است که کادرفنی و بازیکنان خوبی هم دارد اما با شرایطی که از تیم خودمان می‌بینم ما برای بردن راهی زمین خواهیم شد.

 

چند باشگاه لیگ برتری با انتشار بیانیه‌ای خواستار تعطیلی لیگ برتر شده‌اند. عالیشاه در این خصوص گفت: من کارشناس نیستم. این بیانیه را روز گذشته خواندم اما به نظرم بازی با کلمات و به کار بردن کلمات قلمبه، فقط بازی با افکار عمومی است. چطور ۵، ۶ باشگاه به خودشان اجازه می‌دهند که درباره آینده لیگ یا تعطیلی آن اظهار نظر کنند؟ ما ۱۶ تیم در لیگ برتر هستیم اما جالب است که فقط ۵، ۶ تیم خواستار تعطیلی لیگ هستند.

 

عالیشاه ادامه داد: اگر قرار است نظرسنجی هم کنند که همین موضوع بهترین جواب خواهد بود. من قصد بی‌احترامی به هیچ باشگاهی را ندارم اما این کار باشگاه‌هایی که بیانیه دادند دقیقا بی‌احترامی به کل لیگ و بازیکنان است. وقتی کارگران یا کارمندان در محیط بسته کار می‌کنند چرا باید مقابل فوتبال بازی کردن ایستاد؟ آیا به کارگران و کارمندان هم برای کرونا نگرفتن تضمینی داده شده است؟ سوال من از کسانی که این بیانیه را امضا کردند این است که آیا آنها خارج از فوتبال، بیرون از خانه نمی‌روند؟ یعنی فقط در محیط فوتبال کرونا می‌گیرند؟

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------