واکنش مدیرعامل تراکتور به رستوران‌گردی اشکان دژاگه در آلمان!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,اشکان دژاگه
سهرابی مدیرعامل تراکتور رسما اعلام کرد که اشکان دژاگه برای انجام مسابقه به ایران نخواهد آمد. 

به گزارش خبرآنلاین؛ اشکان دژاگه یکی از سه غایب تیم تراکتور محسوب می‌شود. پس از این که جدایی جفرسون یوری مدافع برزیلی قطعی شد و تکلیف حمزاوی عکاشه نیز مشخص نیست، حالا مدیرعامل تراکتور تاکید کرد که اشکان دژاگه نیز به ایران نخواهد آمد.

 

میرمعصوم سهرابی در این باره گفت: آقای دژاگه چندین بار با کادرفنی هماهنگ کردند، در ایران الان آمار بالا رفته اما در بقیه کشورها پایین آمده است. در کشور ما شیب مثبت است و او گفته که اجازه بدهید من اینجا تمریناتم را انجام بدهم.

 

وی درباره انتشار عکس حضور دژاگه در یک رستوران عنوان کرد: ما از کجا بدانیم عکس برای الان است؟ شرایط ویروس کرونا در آلمان متفاوت است و آنجا پروتکل ها را دقیق رعایت می‌کنند و فرهنگ سازی آن ها با اینجا متفاوت است. بعد هم چیزی که به ما گفته، این است که خانواده‌اش می‌ترسند. نگفته نمی‌آیم، اما متاسفانه در فضای مجازی می‌خواهند از کاه کوه بسازند.

 

سهرابی در مورد موضع تراکتور هم گفت: باشگاه تراکتور باید به منافع خود و سلامتی بازیکنانش فکر کند و ما هم سلامی بازیکنان برایمان در اولویت است. من به عنوان مدیرعامل و آقای زنوزی به عنوان مالک مسئولیت بازیکنان را برعهده دارند، بازیکن می‌گوید به من تضمین بدهید و اگر مسئولام به ما تضمین می‌دهند مشکلی نداریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------