حفظ شیخ و قایدی با چنگ و دندان!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
استقلال در فصل جاری رقابت های لیگ برتر نوسان زیادی داشته است.آبی پوشان پایتخت فصل را ناامید کننده آغاز کردند سپس با استراماچونی اوج گرفتند و بعد از آن این مربی ایتالیایی تیم را ترک کرد تا شرایط دوباره سخت شود و اکنون فاصله با صدر جدول رده بندی به ۱۱ امتیاز افزایش پیدا کرده است.  

به گزارش آی اسپورت، بدون شک نقطه قوت آبی پوشان پایتخت در لیگ نوزدهم خط حمله این تیم بوده است که دیاباته و مهدی قایدی درخشان ظاهر شده اند و زوج بسیار خوبی را تشکیل داده اند.

 

قایدی بهترین روزهای خود را با آبی پوشان تجربه می کند. او در فصل جاری هم بیشترین تعداد گل را برای تیمش رده و هم بیشترین پاس گل داده است و یکی از گزینه های اصلی برای کسب عنوان بهترین بازیکن فصل است. و اما از طرف دیگر دیاباته هم هر چند بازی های زیادی را به خاطر آسیب دیدگی از دست داده اما هر وقت به میدان رفته توانسته تاثیر گذار ظاهر شود و از بهترین های تیمش بوده است.

 

دیاباته به خاطر گل های حساسی که برای تیمش به ثمر رساند و البته شادی گل خاص خود به محبوبیت بالایی در بین هواداران دست پیدا کرده است و نه کادر فنی و نه هواداران دوست ندارند که این بازیکن را در تابستان از دست دهند.

 

دیاباته قطعا پیشنهادهای خوبی در تابستان خواهد داشت اما استقلال تازه او را پیدا کرده است و به این راحتی دست بردار او نخواهد بود. مدیران استقلال از ترس از دست دادن این بازیکن بلند قد و گلزن حتی پول او را در دوران کرونا که اصلا تمرین نکرد پرداخت کردند تا هم او و هم هواداران را راضی کنند.

 

مهدی قایدی هم پیشنهادهای خوبی دارد و چند تیم اروپایی سخت به دنبال او هستند اما مدیران استقلال قصد دارند که این بازیکن را هم حفظ کنند چرا که سخت به دنبال قهرمانی در لیگ برتر هستند. مدیر عامل جدید استقلال برای مشتریان قایدی خط و نشان کشید و تاکید کرد که کمتر از ۵ میلیون یورو این بازیکن را نخواهد فروخت.

 

استقلالی ها به هیچ وجه قصد ندارند که خط حمله خود را برای فصل بعد دستخوش تغییر قرار دهند و به نظر می رسد که مثلث قایدی، دیاباته و ارسلان مطهری می تواند بعد از چند سال استقلال را به قهرمانی در لیگ برتر و حتی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا برساند.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------