آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

واکنش ذوب‌آهن به مذاکره با مرزبان و احتمال شکایت از مطهری به CAS



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , باشگاه ذوب آهن
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه این باشگاه در پرونده «میودراگ رادولوویچ» حتی یک ریال هم کوتاه نمی‌آید، از احتمال شکایت از مهاجم استقلال به دادگاه CAS خبر داد.

 به گزارش  مهر، جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره جدایی علیریضا منصوریان از تیم ذوب آهن و انتخاب میودراگ رادولوویچ مربی مونته نگرویی به جای او و هزینه هایی که بر باشگاه تحمیل شد، گفت: با منصوریان دوستانه و توافقی جدا شدیم. آنجا یک صرفه جویی اتفاق افتاد. رادولوویچ را هم با برنامه ریزی مالی برای یک فصل و نیم به خدمت گرفتیم. عدد و ارقامی هم که برای به کارگیری او داشتیم با توجه به قیمت مربیان داخلی خیلی پایینتر بود. هرچند نوسان نرخ ارز ممکن است موثر باشد.

 

وی افزود: مطمئن باشید در احقاق حقوق باشگاه در خصوص رادولوویچ به هیچ وجه کوتاه نمی آییم. قراردادی که با او داریم کاملاً مشخص است. تا زمانی که وی در ایران کار کرده، باشگاه تمام تعهداتش را انجام داده است. کارکرد این مربی هم مشخص است.

 

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره اینکه ممکن است قضیه ویلموتس در این میان بین ذوب آهن و رادولوویچ پیش بیاید و احتمال شکایت طرفین از هم، تاکید کرد: این نمی تواند مستند قانونی باشد. ما در این پرونده «دست پیش» را داریم. ایشان دو سه روز اخیر یک ایمیل رسمی دیگر به ما زد. با این مربی پله پله جلو رفتیم. رادولوویچ ایمیل زد که از این چهار ماه حقوق نمی خواهم و پیشنهاد کرد مبلغی را به باشگاه برگرداند تا توافقی فسخ کنیم ولی تیم حقوقی داخل و خارج از کشور ما، لحظه لحظه کارها را رصد کرده اند. این مربی موقع خروج از کشور تعهد کتبی داده است. دیتا و تمام مستنداتی که برای ارائه در محاکم داخلی و خارجی برای استیفای حق باشگاه لازم است را داریم و حتی یک ریال هم کوتاه نمی آییم.

 

محمدی که شب گذشته در شبکه تلویزیونی اصفهان حاضر شده بود، در خصوص مطرح شدن نام علیرضا مرزبان برای هدایت تیم ذوب آهن گفت: در دو، سه روز اخیر رادولوویچ رسماً اعلام کرد با هم برای قطع همکاری توافق کنیم. قطعاً اتمام همکاری با رادولوویچ و انتخاب مربی جایگزین؛ اینکه تیم فعلی کار کند یا مربی داخلی و خارجی، تمام اینها در هیات مدیره طرح می شود و در کوتاهترین زمان ممکن اقدام می کنیم.

 

وی در پاسخ به این سئوال که چرا به اسطوره های ذوب آهن اعتماد نمی شود؟ یادآور شد: در حال حاضر آقایان استکی و صلصالی کاپیتان های اسبق ذوب آهن در تیم هستند. آنها در دوره مدیریت بنده در کار مشغول شدند. دیدگاه ما این است که از حداکثر ظرفیتی که داریم استفاده کنیم تا اینکه به بیرون از مجموعه متوسل نشویم.

 

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره جدایی ارسلان مطهری از ذوب آهن و پرداخت ۶۰ درصدی قرارداد این بازیکن که به استقلال پیوست، تصریح کرد: قرارداد ارسلان مطهری واضح است. یکی از بندهای قراردادش این بود که هر موقع تصمیم بگیرد می تواند فسخ کند. نکته دوم جدول زمانبندی پرداخت حقوقش بود. ما اصلاً ۵۰ درصد حقوقش را پرداخت نکردیم که بعد بخواهیم ۱۰ درصد بدهیم. منابع مالی را مدیریت شده پیش می بریم. ایشان از ۲.۵ میلیارد قراردادش ۱ میلیارد یعنی ۴۰ درصد دریافتی داشته است. یکسری دفاعیات و لوایحی داشتیم که در کمیته تعیین وضعیت طرح دعوا شد ولی رای را به ما ندادند. به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال هم شکایت کردیم. بدانید و آگاه باشید اگر در این پرونده کار به دادگاه حکمیت ورزش (CAS)کشیده شود هم کوتاه نمی آییم. همانطور که در پرونده رضا شکاری هم پیروز شدیم.

 

محمدی در پاسخ به این سئوال که پرچم موفقیت در پرونده شکاری متعلق به چه کسی است؟ گفت: برای ذوب آهن است. در دوره مدیریت قبل استارت کار خورده بود که از زحماتشان تشکر می کنیم ولی به ثمر رسیدن آن در دوره فعلی بوده است. یک مجموعه و یک تیم این کار را کرده است. حتی برای بخش دوم پرونده با سختی هایی که بود به دادگاه کاس شکایت کردیم.

 

مدیرعامل ذوب آهن درباره اسطوره سوزی صورت گرفته در این باشگاه با برخوردهایی که با امثال رسول کربکندی، جمشید رشیدی، حسن حاج رسولی ها و … شده است، تاکید کرد: اگر اسطوره سوزی بود که کربکندی و استکی و صلصالی را بر نمی گرداندیم. قبل از به کار بردن اصطلاح اسطوره سوزی یک نگاه به عدد و ارقام داشته باشیم که نشان می دهد اسطوره سازی است نه اسطوره سوزی!

 

محمدی درباره دلخوری کربکندی از مبلغ دریافتی اش و مطرح شدن بحث ۱۰ و ۳۰ میلیون تومانی برای قراردادش گفت: کربکندی از پیشکسوتان قابل احترام است. اینکه در یک رسانه بحث ۱۰ و ۳۰ میلیون مطرح شد، درست نیست. کوچکترین مصاحبه ای چه از من چه از سایر مسئولان در خصوص مسائل مالی ادامه کار کربکندی صورت نگرفته است.

 

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پایان در پاسخ به این سئوال که چرا باوجود علم به عدم بازگشت رادولوویچ بازهم برای او بلیت برگشت تهیه شد؟ گفت: بازهم به صحبت قبل بر می گردم. اعلام عدم بازگشت در مصاحبه با اعلام کتبی متفاوت است. در تعهدنامه ای که از رادولوویچ گرفتیم باشگاه موظف به تهیه بلیت برگشت بود. اگر بلیت نمی گرفتیم امروز در موضع ضعف بودیم. بند به بند تعهداتمان را رعایت کردیم.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------