آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

حناچی: سند ورزشگاه‌ها به نام پرسپولیس و استقلال خواهد شد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,حناچی
شهرداری تهران، گفت: ۲ ورزشگاه را در اختیار باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس قرار دادیم و تنها تنظیم سند باقی مانده تا به نام پرسپولیس و استقلال شود.

پرویز حناچی امروز سه‌شنبه در مراسم افتتاحیه تالار مشاهیر ورزش ایران و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به ابتکار کمیته ملی المپیک از ۶ نفر از نام آوران ایرانی تقدیر شد قرار است تا این کار ادامه یابد. همچنین از موزه هم رونمایی شد. همه باید کمک کنند تا صفحات شناسنامه این شهر را کامل کنیم. نامداران بخشی از تاریخ این کشور هستند که همه باید تقدیر از آنان کمک کنند. امروز صحبت از موزه ملی المپیک شد که در طراحی و اجرای آن همکاری می کنیم.  

 

وی در پاسخ به این پرسش که وزارت ورزش یک‌سری پروژه‌های نیمه تمام چون تکمیل ورزشگاه زنان را دارد و گویا شهرداری قرار است در این زمینه به وزارت ورزش یاری برساند، افزود: چنین چیزی یادم نمی‌آید، اما معمولا به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم کمک می‌کنیم تا فضاهای عمومی که در اختیار همه مردم است، به بهره برداری برسد.

 

شهردار تهران، ادامه داد: تهران جاذبه‌های زیادی دارد و یکی از آن جاذبه‌های مشاهیر در حوزه‌های محتلف است. امروز گشایش موزه ورزش را داشتیم و از این پس شکل‌گیری موزه‌های مختلف در حوزه‌های تخصصی موضوعی است که روی آن کار می‌کنیم. کمیته ملی المپیک را در این زمینه حمایت می‌کنیم.

 

حناچی درباره اینکه برخی از مجموعه‌های ورزشی مبلغ زیادی را از مردم به‌عنوان تعرفه دریافت می‌کنند، یادآور شد: مجموعه‌های ورزشی که در اختیار مردم است با تعرفه شهرداری مورد استفاده عموم قرار می‌گیرد. تقریبا همه مجموعه‌هایی که زیرمجموعه سازمان ورزش هستند با همین تعرفه‌ها کار می‌کنند.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------