اظهارات تازه بازرس کل ورزش سازمان بازرسی که تاج را نگران می‌کند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
بازرس کل ورزش سازمان بازرسی درباره ابهامات قرارداد با ویلموتس گفت: گزارش‌ها تهیه شده است. سؤال درباره ابهامات قرارداد با ویلموتس است. بحث تشریفات در عقد قرارداد طی نشده است.

 به  گزارش تسنیم ؛درویشیان، رئیس سازمان بازرسی درباره قراردادهای بازرسی و دوشغله های ورزشی گفت:  اساساً یک اداره کلی داریم تحت عنوان ورزش و جوانان که در این حوزه فعالیت می کند. نه تنها این قرارداد ویلموتس که موضوعات متعددی را از باشگاه‌های مختلف داشته‌ایم. این قرارداد هم پرونده شده و در حال بررسی است.

 

طاهری بازرس کل ورزش و امور جوانان سازمان بازرسی کل کشور گفت: پرونده باز شده و گزارش ها تهیه شده است. سوال درباره ابهامات قرارداد با ویلموتس است. بحث تشریفات در عقد قرارداد طی نشده است. باید در کمیته فنی مطرح و بعد قرارداد اجرا می‌شد اما در این خصوص عکس آن انجام شد. فدراسیون با اینکه علم و آگاهی داشته با شرایط کشور تمام منابع مالی و کانالهایش بسته بود، در شرایط تحریم اقدام به عقد قرارداد کرده و در شرایط کنونی اقتصادی قرارداد ده‌ها میلیاردی بسته و در مجموع صلاح فوتبال در عقد این قرارداد جمع بندی نشده است.

 

وی ادامه داد: به قرارداد بازیکنان و بازیکنان خارجی که عمدتاً باعث ورود ضرر و زیان به کشور و باشگاه‌ها شده ورود کرده‌ایم. قراردادها با آفرهایی است که این قراردادها اکثر آنها کیفیت بالایی ندارند و تنها محکومیت در محافل و محاکم ورزشی بین المللی داشته است. سازمان ورود کرده و معاونت قهرمانی وزارت ورزش منع صریح کردند.

 

طاهری درباره اینکه کفاشیان بازنشسته و 5 سال تعلیق شد ولی الان بعد از یک سال با استعفای تاج، مدعی حضور در ریاست فدراسیون است گفت: 22 خرداد محکومیت کفاشیان تمام شد. کفاشیان را دعوت کردیم و جلسه گذاشتیم و موانع قانونی حضور دوباره‌اش را اعلام کردیم.

 

وی همچنین درباره حضور دوباره دوشغله‌ها گفت: پیگیری‌هایی شده و خروجی‌هایی هم داشته است. در بازنشستگی در حوزه ورزش 11 رئیس فدراسیون بود که 10 نفر استعفا کردند و یک عزیز اقای شفیع به رحمت خدا رفتند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------