یک شب خوب برای سیمئونه پدر و پسر



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , سیمئونه
سرمربی تیم اتلتیکومادرید بعد از برتری برابر آلاوس صاحب یک رکورد جدید در این باشگاه شد. پسر او نیز در بازی برابر تورینو گلزنی کرد. 

به گزارش ایسنا و به نقل از ال پائیس، اتلتیکومادرید توانست با برتری ۲ بر یک برابر آلاوس، جمع امتیازهای خود را در این فصل لالیگا به عدد ۵۸ برساند و جایگاه خود را در رده سوم تثبیت کند.

 

برای دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید، این پیروزی باعث شد تا او به رکورد ۱۹۵ پیروزی در تاریخ تیم مادریدی برسد که باعث می‌شود رکورددار تعداد پیروزی در تاریخ لالیگا برای تیم اتلتیکومادرید باشد. پیش‌تر، این رکورد متعلق به لوئیس آراگونس، سرمربی فقید و سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا بود.

 

سیمئونه در ۳۲۰ بازی قهرمانی اسپانیا (لالیگا) موفق به ۱۹۵ برد با این تیم شده است این در حالی است که لوئیس آراگونس در ۴۰۷ بازی توانسته بود به رکورد ۱۹۴ برد با این تیم دست یابد. 

 

سیمئونه در ۲۳ دسامبر ۲۰۱۱ هدایت اتلتیکو را بر عهده گرفت. در این مدت او با باشگاه یک لالیگا (۲۰۱۳/۱۴) و موفقیت در سوپرجام و لیگ اروپا نیز از جمله دیگر موفقیت‌های او با اتلتیکو است. همچنین این مربی آرژانتینی دو بار به عنوان مربی سال اسپانیا شناخته شد (۲۰۱۳ ، ۲۰۱۴).

 

دیشب همچنین برای پسر او نیز شب خوبی بود. جیوانی سیمئونه پسر این مربی در بازی کالیاری و تورینو توانست یکی از گل‌های تیمش را به ثمر برساند تا شب خوبی برای سیمئونه پدر و پسر رقم بخورد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------