جلسه تاج برای انتخابات فدراسیون فوتبال



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فدراسیون فوتبال
مهدی تاج و حبیب کاشانی هفته گذشته با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.

 به گزارش خبرورزشی ؛تاج که در سال گذشته به صورت غیر رسمی از حبیب کاشانی در انتخابات فدراسیون فوتبال حمایت می‌کرد در آخرین ساعات فرصت ارائه فرم‌های ثبت نام ناچار شد با ارائه دهمین امضاء به اعتبارنامه کاشانی رسما خودش را به عنوان یکی از ۱۰ حامی اصلی این کاندیدا معرفی کند و به عنوان نائب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و عضو مجمع، امضاهای ده گانه حبیب کاشانی را در آخرین فرصت تکمیل کرد.

 

حالا و در شرایطی که هنوز تکلیف اساسنامه فدراسیون فوتبال و زمان برگزاری انتخابات مشخص نیست رئیس سابق با کاندیدای قبلی انتخابات و مدیرعامل فعلی باشگاه سایپا دیدار و گفتگو کرده است.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فدراسیون فوتبال

گفته می‌شود محور اصلی این دیدار تاکید دوباره بر ائتلاف در انتخابات آتی بوده و مهدی تاج برای همسو ساختن حامیان و نزدیکان خودش در مجمع آتی فدراسیون فوتبال، کار را از وعده به اقدام توسعه داده است. رئیس سابق فدراسیون باور دارد با ظرفیتی نزدیک به ۳۰ رای همچنین همراهی دوستان نزدیکش در هیات رئیسه از جمله عبدالکاظم طالقانی و اسلامیان، و با تلاش‌های محمدرضا ساکت می‌تواند نامزد مورد نظر خودش را در انتخابات آتی بر کرسی ریاست بنشاند. این اقدام ها و لابی ها البته حق رییس مستعفی دوره گذشته فدراسیون است و تلاش های اخیر برخی مهره ها برای جلوگیری از سرپرستی کفاشیان ، اینجا معنا پیدا می کند چراکه بازگشت نایب رییس اول می تواند معادلات را بر هم بزند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------