دوئل جذاب در دل دیدار استقلال و تراکتور؛ طلسم هفت ماه و هفت روزه را بشکن



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
استقلال و تراکتور در حالی به مصاف می‌روند که تقابل دروازه‌بان‌های ۲ تیم بسیار جذاب خواهد بود؛ حسینی آخرین بار در یک مسابقه داخلی هفت ماه و هفت روز پیش کلین‌شیت کرد. 

استقلال و تراکتور برگزار کننده حساس‌ترین بازی هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر هستند. هر ۲ تیم به پیروزی در این بازی احتیاج مبرم دارند و به نوعی شاهد یک دیدار ۶ امتیازی خواهیم بود.

 

فرهاد مجیدی برای این مسابقه غایبان زیادی دارد. تیم او در سه بازی اخیرش نتوانسته به برد برسد و همین مساله هم امید آنها را برای قهرمانی از بین برده و هم در راه کسب سهمیه به مشکل خورده‌اند. یکی از مهمترین دلایل ناکامی استقلال در این امر، ناتوانی در خط دفاعی و بسته نگه داشتن دروازه بوده است.

 

استقلال بعد از برد یک بر صفر در برابر شهرخودرو در هفته سیزدهم و در تاریخ ۱۴ آذرماه سال ۱۳۹۸ دیگر در هیچ مسابقه داخلی نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد و در هر بازی حداقل یک گل خورد. حالا کار به جایی رسیده که تعداد کلین‌شیت‌های این تیم در عدد چهار باقی مانده است و اگر این دیدار هم نتوانند تعداد گل های خورده خود را روی عدد صفر نگه دارند؛ کلین‌شیت نکردن‌هایشان به صورت متوالی به عدد ۱۰ می‌رسد. سید حسین حسینی هرطور شده می‌خواهد بعد از هفت ماه و هفت روز گل دریافت نکند.

 

در سوی مقابل رشید مظاهری توانست هفته قل طلسم شکنی کند و بعد از مدت‌ها در برابر صنعت نفت کلین‌شیت کند. او تا به حال هشت بار در این امر موفق بوده ولی در برابر استقلال آمار خوبی از خود بر جای نگذاشته است. مظاهری در سه بازی اخیر در برابر استقلال ۹ بار گل خورده که به صورت میانگین در هر مسابقه سه گل بوده است.

 

جدال امشب استقلال و تراکتور بدون شک نزدیک و پایاپای است. نقش دروازه‌بان‌ها بیش از هر زمان دیگری می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد. دوئل بین رشید مظاهری و سید حسین حسینی یکی از داغ‌ترین دوئل‌های بازی امشب است. هر ۲ دروازه‌بان سابقه حضور در تیم ملی را داشته‌اند. حسینی در آستانه رویدادهای مهم خط خورده اما مظاهری جزو گلرهای ذخیره بوده است. حالا باید دید در این جدال کدام یک به برتری می‌رسند. یادمان نرود که بازی رفت با نتیجه چهار بر ۲ به سود استقلال تمام شد. در آن دیدار هر ۲ گل خوردند اما گل‌های خورده بیشتر رشید، حکم به برتری تیم تهرانی داد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------