گرث بیل دوباره روی سکوها حاشیه‌ساز شد + عکس



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,گرث بیل
بال ولزی سفیدپوشان مادریدی بار دیگر روی سکوها دست به کار عجیبی زد. 

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید بامداد امروز (سه‌شنبه) در حالی موفق شد در هفته سی‌وششم لالیگای اسپانیا به برتری 2 بر یک در خانه گرانادا برسد که در نیمه دوم این بازی به دردسر افتاد. شاگردان زین‌الدین زیدان در حالی با چنگ و دندان از برتری خود در این دیدار محفاظت کردند که بال ولزی کهکشانی‌ها بار دیگر روی سکوها حاشیه‌ساز شد.

 

گرث بیل 30 ساله که در این بازی بار دیگر نیمکت‌نشین بود و به خاطر فاصله‌گذاری اجتماعی به همراه هم‌تیمی‌هایش روی سکوهای ورزشگاه لُس کارمنس حضور داشت، برای اینکه هم خودش را سرگرم کند و هم اعتراضش به نیمکت‌نشینی‌اش را به زین‌الدین زیدان نشان دهد، دست به کار عجیبی زد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,گرث بیل

این بال ولزی در حالی که بازی در دقیقه 15 خود بود، با استفاده از یک دستمال رول و استفاده از دست دیگرش، شکل یک دوربین شکاری درست کرد و با چرخاندن سرش به چپ و راست نشان دادن که به دنبال یافتن چیزی در زمین است. مشخص نیست که منظور دقیق بیل از این حرکت چه بوده اما واضح است که او به نیمک‌نشینی‌اش معترض است.

 

گرث بیل در بازی بامداد شنبه رئال مادرید مقابل آلاوس که به برتری 2- صفر کهکشانی‌ها انجامید، اعتراض خود به بازی نکردنش را به نوعی دیگر (تصویر زیر) نشان داده بود. او در آن بازی همانند هواداری خسته از تماشای یک بازی کسل‌کننده، ترجیح داد از روی سکوها به جای دنبال کردن جریان مسابقه از ماسک خود به عنوان چشم‌بند استفاده کند و بخوابد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,گرث بیل

بازیکن پیشین تاتنهام که  دو سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد، این فصل تنها در 20 بازی برای کهکشانی‌ها به میدان رفته و آمار 3 گل‌زده و 2 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

 

در حالی که پیش از این شایعه شده بود که گرث بیل در لیست فروش رئالی‌ها قرار دارد، مدیر برنامه‌های این بازیکن تأکید کرده بیل قصد جدایی از این تیم را ندارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------