آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

کمپین استقلالی‌ها برای بازگشت استراماچونی



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
در حالی که هنوز لیگ نوزدهم به پایان نرسیده، هواداران استقلال کمپینی تشکیل داده‌اند که در آن خواستار بازگشت استراماچونی شده‌اند. 

به گزارش مهر، آندره استراماچونی با این که مدت زمان زیادی در استقلال حضور نداشت، اما با ساخت تیمی رویایی برای آبیها توانست نامش را برای هواداران این تیم ابدی نماید. حالا دیگر کسی نیست که نداند هواداران استقلال چقدر این مربی جوان ایتالیایی را دوست دارند و منتقدان و پیشکسوتان باشگاه هم تا چه میزان به کار او اعتقاد دارند.

 

هواداران استقلال که هنوز مزه بازیهای این تیم با هدایت مرد ایتالیایی را از یاد نبرده و همواره تیم را با تیم تحت رهبری او مقایسه می‌کنند، این روزها بیشتر از همیشه یاد این مربی هستند و برای بازگشت احتمالی او به تیم شان ابراز علاقه می‌کنند. 

 

در زیر آخرین پست‌هایی که در صفحه رسمی باشگاه استقلال و صفحه شخصی احمد سعادتمند قرار دارد، تعداد زیادی از هواداران استقلال علاقه خود را جهت بازگشت استراماچونی اعلام کرده و رفته رفته صفحه باشگاه و مدیرعامل را تبدیل به محلی برای ایجاد کمپین به منظور بازگشت این مرد ایتالیایی کرده‌اند.

 

حالا که به دلیل شرایط کرونا فوتبال بدون حضور تماشاگران برگزار می شود، هواداران استقلال در نظر دارند تا با ایجاد این کمپین در فضای مجازی باشگاه را مجاب به بازگرداندن استراماچونی نمایند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------