گلایه باشگاه استقلال به فیفا بابت صادر نشدن کارت داریوش شجاعیان!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
مدیرعامل باشگاه استقلال با انتقاد از فدراسیون فوتبال بابت صادر نشدن کارت بازی داریوش شجاعیان بازیکن این تیم، گفت: مجبورم این گلایه را با فیفا در میان بگذارم!

به گزارش مهر، احمد سعادتمند درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر برابر سپاهان گفت: بابت این موفقیت بسیار خوشحالیم. تیم ما با وجود اینکه دقایق زیادی از بازی را ۱۰ نفره دنبال کرد، پیروز شد و امیدواریم با تلاش بازیکنان و کادرفنی و همدلی میان ارکان باشگاه، در بازی‌های باقی مانده لیگ و جام حذفی هم موفق باشیم.

 

وی در ادامه با انتقاد از صادرنشدن کارت بازی داریوش شجاعیان، افزود: از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بابت صادر نشدن کارت و مجوز بازی داریوش شجاعیان به شدت گله‌مند هستم. با توجه به شرایط حاکم بر جهان، فیفا و AFC جهت استفاده از ورزشکارانی که آسیب دیده بودند، دست به تلطیف مقررات زدند. داریوش شجاعیان بازیکن ما بوده و با ما قرارداد حرفه‌ای دارد. توجه داشته باشید که بیش از سه ماه لیگ ایران تعطیل شده بود.

 

مدیرعامل استقلال ادامه داد: یک وقت می‌گویید بازیکن از لیست خارج شده و اجازه بازی کردن در ادامه نیم فصل را ندارد. اما نیم فصلی که مدت زمانش سه ماه به ان اضافه شده است را نباید با مبنای قبلی نگاه کرد. بازیکنی مثل شجاعیان به دلیل تعویق سه ماهه لیگ، الان کاملا آماده است و بازیکن خود استقلال هم بوده است. در استعلامی که از فیفا انجام شد، گفته شده که از بازیکنان خودتان و آکادمی می‌توانید استفاده کنید. از طرفی فیفا گفته است می‌توانید قوانین را تلطیف کنید. من نمی‌دانم برخی ها چه اصراری دارند که با این وجود شجاعیان بازی نکند؟

 

سعادتمند در پایان با بیان اینکه استقلال مسئله شجاعیان را به فیفا اطلاع می‌دهد، اظهار کرد: من از این موضوع گلایه و اعتراض دارم. من شخصا در این‌باره با آقایان نبی و بهاروند صحبت کرده‌ام. مجبورم برخلاف میل باطنی خود، این موضوع را به فیفا اعلام کنم و به اسم مواردی را به فیفا بیان کرده و پاسخ خود را از آن نهاد بگیرم. این موضوع را تا زمان پاسخگویی فیفا ادامه می‌دهم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------